obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
XBOX360 - Grand Theft Auto
Manolo
Hoi,
Al een hele tijd speel ik online op XBOX live met mijn vrienden het spel Grand Theft Auto IV.
Sinds een paar weken is het echter niet meer mogelijk om verbinding te maken als we met allen tegelijk willen spelen.
Ik krijg de melding 'unable to connect to game session'. Ik ben nog wel in de 'party' met mijn vrienden, dus we kunnen nog wel met elkaar praten. Echter lukt het niet om te spelen met elkaar.
Na wat uitzoek werk zijn we erachter gekomen dat het probleem ligt tussen mijn verbinding en die van een van mijn vrienden.
Wij hebben allebei online als internet provider.
Ik heb zelf niets veranderd aan mijn configuratie van mijn thompson modem en ook niet van mijn sitecom wireless router.
Is er iemand bekend met dit probleem en zo ja, kun je mij hierbij helpen?

Alvast bedankt.

Groet,
Manolo
 
I R Baboon
Ik vermoed dat de oorzaak ligt tussen beide routers in je netwerk.
Hoe is de extra router geconfigureerd in je netwerk?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'XBOX360 - Grand Theft Auto', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson TG712 en XBOX360 Thomson meer apparaten aansluiten : 38 15 dec 2011
huawei HG655d/ xbox360 probleem Algemeen : 2 05 okt 2011
Thomson TG712 en XBOX360 Algemeen : 11 28 mrt 2011
[Xbox360] Sinds 2 dagen NAT: Strict Thomson meer apparaten aansluiten : 2 17 dec 2010
xbox360 live nat type Eigen modem configuratie en problemen : 43 13 nov 2010
Advertentie