obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
[Xbox360] Sinds 2 dagen NAT: Strict
Bld-
Sinds 2 dagen kom ik opeens geen online server meer in met COD:MW2, tevens geeft ie NAT Strict aan in de game en bij de network settings van de xbox.
Ik had altijd UPnP aan gehad en de standaard Xbox live porten geforward (3074 TCP/UPD en 88 UDP).
Xbox heeft een static ip, dns en gateway ingesteld op de router.

Ik weet 'redelijk' wat van netwerk af, maar hier snap ik niks meer van.
Heb al verschillende topics hier doorgelezen, UPnP aangezet/uitgezet, gereset, porten van cod toegevoegd etc..
Portchecker ook al getest, maar daar geeft ie bij elke port die ik op geef dat ie niet open staat :/
Als ik daarna in de UPnP log kijk van de router geeft ie:

Dec 15 00:59:14 UPnP action 'AddPortMapping' from ip=192.168.1.94 (Success)
94 is mijn pc.

Nog tips? Smile
Thx

PS: Baboon van IRC QN vroeger? Smile
 
I R Baboon
Nö, dat was zeker iemand anders.

Heb je al eens geprobeerd om de router terug te zetten naar fabrieksinstellingen?
Je bent dan wel alle instellingen kwijt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Xbox360] Sinds 2 dagen NAT: Strict', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie