obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Klantenservice maakt niet waar wat ze beloven.
Rit@
Op 1-9-11 telefonisch contact gehad met de klantenservice van Online omdat ik graag draadloos internet wilde.
Heb al van 2007 adsl extra,maar omdat ik een tablet heb gekocht wil ik van kabel naar draadloos internet.Dat was geen probleem maar ik moest dan wel mijn abo verlengen.
Voor mij geen probleem ben tevreden met internet van Online dus gelijk maar verlengd voor 2 jaar[met Bol.com bon van €70]mooi meegenomen.
Zou een nieuw modem krijgen binnen 10 dagen. op 4-9-11 de bevestiging per post van de verlenging binnen, daar stond wel de Bol.com bon op maar er stond niks achter nieuwmodem wat ik op zich al vreemd vond maar ja dacht komt wel in orde.Op 14-9-11 weer contact gehad met klantenservice omdat ik nog niks had gekregen.Deze dame vertelde dat er helemaal niks bekend was van een nieuw draadloosmodem.Ze zou het meteen in orde maken en ik zou zeker weten binnen 3 a 5 dagen mn modem krijgen. Nou mooi niet dus heb net weer gebeld 21-9-11.Kreeg nu een meneer aan de lijn hij zou t even nakijken en deze meneer wist mij te vertellen dat het modum besteld was en 26 september zou komen!!!Ik vroeg hoe dat mogelijk was en hij vertelde dat het waarschijnlijk een toeleveringsprobleem was.Nou was mijn vraag natuurlijk hoe het dan kon dat mij op 14-9 beloofd was binnen 3/5 dagen.Ja dat wist hij ook niet.En daar moet je t dan als klant maar meedoen.Is wel erg dat je eerst verplicht wordt te verlengen en ze dan niet waar maken wat ze beloven.Begrijp me niet verkeerd heb totaal geen klachten over het internet,maar de klantenservice is er volstrekt niet beter op geworden.Heb dus al ruim een maand een tablet waar ik niks mee kan.De Bol.com bon is net aangekomen per post,valt dat al weer mee.Verplicht wachten dus tot 26-9 zal mij benieuwen.Btw zou ik het modem evt ook nog kunnen annuleren? Misschien weet iemand dat?Grt Rit@
Gewijzigd door Rit@ op 21 september 2011, 16:57
 
Gerritje
Gefeliciteerd met je nieuwe modem ook 100mb ipv gigabite en 130mb wireless ipv bv 300 MB groetjes GerritjeSmile
 
Rit@
Even een update modem is op vrijdag 23 sept bezorgd.En is verder allemaal naar wens.Bedankt voor jullie reacties grt RitaSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klantenservice maakt niet waar wat ze beloven.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie