obey-robots.txt
20 Juli 2018, 22:35
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Loopt - Geen internetverbinding

Sin
Begindatum; 14-10-2011
Omschrijving; Sinds vrijdag 14-10-2011 terug van vakantie, 5 dagen lang modem (Thomson ST706) niet op stroom gehad. Bij inschakelen modem blijven Power en DSL branden, Internet en Ethernet blijven knipperen. Heb de modem al meerdere malen gereset naar fabrieksinstellingen en van de stroom afgehad. Volgens de HD ligt het probleem ook bij hun en niet bij mij. Website van de modem geeft ook aan bij de verbindingstest dat alles zou moeten werken. Modem zit normaal gesproken op een router aangesloten, op dit moment op me normale pc totdat hij het weer doet.
Antwoord HD; Zou al 2 keer opgelost moeten zijn maar nog steeds niks. Als ik de HD goed begrepen heb dan hebben ze een nieuw profiel aangemaakt en was er "heel veel" aanpast, maar wat ze precies hebben aangepast geen idee. Meerdere malen te horen gekregen dat zij het modem niet kunnen pingen.
Termijn; Op donderdag 20-10 krijg ik een telefoontje met uitleg en hopelijk een positief antwoord.
Opgelost; Nee
Gewijzigd door Sin op 16 oktober 2011, 22:08
 
kamikees
Hallo kaastotsti

ik zie dat de begindatum van je probleem 11 oktober is.
Weet je toevallig ook hoelaat dit ongeveer begon?

Want het zit namelijk zo, op dezelfde dag, ergens in de middag was ineens mijn volledige internet snelheid weg.
Er IS nog wel internet, echter zéér traag ( http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4601 )


Misschien staan deze problemen met elkaar in verband.
 
Hommeltje
Hoi,

Heb al jaren Online, voorheen Wanadoo, en Orange. Nooit geen problemen gehad. Op dit moment zitten mijn dochter en schoonzoon ook al bijna 2 weken zonder internet! Zelf heb ik wel dat het internet trager is dan normaal, en dat vaker het modem er even mee stopt.
Kan me nog de omschakeling van wanadoo naar orange herinneren, dat liep ook niet zonder problemen. Laten we maar hopen, en zekers voor degene die echt zonder internet zitten, dat dit probleem snel word opgelost!
 
Sin
We zijn ondertussen alweer een week verder en nog steeds geen internet.
Heb alweer een paar keer contact gehad met de HD, tot nu toe telkens netjes teruggebeld volgens de terugbelafspraken die gemaakt waren.
Eerste keer kreeg ik te horen dat het aan een kabel van KPN lag en die moest dus uit de grond worden gehaald door een monteur van KPN, dit kon enige dagen duren.
Na 2 dagen teruggebeld met de mededeling van de HD medewerker dat het onzin was wat de vorige medewerker zei want het lag aan IP adressen en hij kon niet zeggen hoelang dit ging duren.
Toen ik vroeg naar een indicatie van dagen, weken of maanden kon hij hier ook niks op zeggen dus erg positief zie ik het niet in...
Hij zou wel een aanvraag sturen naar de technische dienst of hun een indicatie konden geven, hierover word ik nog teruggebeld.
Ook kon hij me wel vertellen dat ik niet de enigste was met dit probleem maar dat was al duidelijk aan de reacties te zien hier Wink

Ik heb gisteravond maar weer eens de stroom van het modem afgehad en toen ik deze weer aansloot kreeg ik de melding "gefeliciteerd met uw aankoop van deze SpeedTouch particuliere gateway. Om een verbinding met het Internet te maken, moet u inloggen als een gebruiken met meer privileges."
Hierbij dus een inlogscherm maar geen idee wat ik daar moet invullen, doet Online dit niet normaal zelf?

Ook doet me CD van Online het blijkbaar niet meer dus geen idee of ik daar iets vandaan kan halen.
 
Sin
Net weer telefoon gehad n.a.v. terugbelafspraak, nog steeds geen veranderingen, is doorgezet naar een derde partij en er zou geinformeerd worden bij de technische dienst hoelang het nog ongeveer zou duren.
Terugbelafspraak gemaakt voor vrijdagavond, hopen dat ze dan iets meer info kunnen geven want 2 weken vind ik toch wel erg lang.
Enige wat de medewerker me kon vertellen is dat ik gecompenseerd zou worden voor de tijd dat ik geen internet heb. Leuk en aardig maar ik heb toch liever gewoon internet, nu maar hopen dat het net zoals bij olem ineens opgelost is, of dat ik in ieder geval vrijdag iets meer info krijg over hoe en wat.

To be continued...
 
Sin
Ik zal het vrijdag is vragen, tot nu toe is mij verteld dat het eerst aan een kabel van KPN lag, die moest uit de grond. Dat bleek toch niet zo te zijn.
Toen werd me verteld dat het een probleem met IP adressen was, of dit nog steeds zo is geen idee. Laatste 2 telefoontjes hebben ze er niks meer over gezegd.
Het ligt in ieder geval wel bij Online omdat het over meerdere mensen gaat uit verschillende delen uit het land, zit zelf te denken aan de overgang van Online naar T-Mobile maar weet niet of dit zo is.
 
I R Baboon
Je moet eisen stellen.

Binnen een bepaalde tijd weer internet of einde contract.
Doe dat per telefoon en schriftelijk (aangetekend).

Klaar.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Sin
net thuis en tot mijn verbazing doet het internet het weer na 2.5 week. Geen idee wat er gedaan is maar ik ben al blij dat hij het weer doet.
Zou ik hier nog een antwoord op krijgen dan zal ik dit ook hier posten.
Ik zal dit topic wel op Loopt laten staan omdat er toch nog mensen hier zijn die dezelfde problemen hebben en nog geen oplossing hebben gevonden.

Hartelijk dank allemaal voor de reacties en veel succes voor de mensen waarbij het nog niet werkt.
 
I R Baboon
Bedankt voor de feedback.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
I R Baboon
Goed. Hou ons maar op de hoogte hoe het afloopt.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Loopt - Geen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen 1 03 juli 2018, 08:40
Geen volledig scherm tv kijken op laptop Helpdesk 1 24 mei 2018, 18:08
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen 3 23 mei 2018, 16:07
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 9 20 maart 2018, 18:32
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing 6 27 februari 2018, 21:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo04:13:15
| jms319 1 dag
| cfkazius 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update