obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomsom modem TG712 en WIFI
baasR
Beste gebruikers,

Ik heb een modem van Thomsom (TG712) en dat wil ik draadloos gaan gebruiken.
1) kan dat en hoe doe ik dat?
2) heb ik dan meteen de beschikking over WIFI?

Ik heb een vaste lijn van KPN en mijn internetprovider is Online.

Heb vast dank voor een duidelijke reactie (ik ben een behoorlijke leek).

bR
 
baasR
Alvast dank voor deze reactie. Maar: hoe meld ik me aan bij mijn eigen modem?
 
baasR
Oeps, hier gaat iets niet goed. Want het modem is thans nog niet draadloos. Mijn excuses voor de verwwarring. Dus blijft de vraag: hoe meld ik me aan bij mijn eigen modem?

Misschien nuttig om te weten: ik kreeg dit modem van Online toegestuurd zonder gebruiksaanwijzing o.i.d. Ik denk dat dat zo ging omdat ik het niet draadloos zou gebruiken en omdat het installeren 'vanzelf' zou gaan.
Gewijzigd door baasR op 31 oktober 2011, 16:03
 
baasR
Mijn modem is verbonden aan het vaste telefoonnet. Dat zou ik draadloos willen doen. Daarnaast wil ik mijn modem gebruiken als Wifi.
 
baasR
Ik heb een pc (is verbonden met modem). Maar ik overweeg een laptop aan te schaffen. En ik heb een mobieltje dat ik met Wifi wil gebruiken.

Gaat dat trouwens wel samen: mijn pc aangesloten op het modem én het modem met Wifi gebruiken?
Gewijzigd door baasR op 31 oktober 2011, 16:36
 
baasR
Heb veel dank voor je adviezen, hulp en geduld. Het modem werkt ook als Wifi, geehl naar genoegen!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomsom modem TG712 en WIFI', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie