obey-robots.txt
23 Mei 2018, 11:09
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Voip via online

Anti-onliner
Ik heb na 1 week al zoooo een spijt van dat ik een abonnement bij online heb genomen. Op hun site lijkt het alsof VOIP ook wel mogelijk is, maar het is NIET mogelijk met een abonnement bij online ook VOIP te bellen, zij hebben de toegang opzettelijk geblokkeerd !!!! Onbeschaafd !!! Ik heb 2x een mail gestuurd, maar zij geven geen antwoord of zij/en zo ja waarom de toegang tot VOIP hebben geblokkeerd. Enige arrogante en asociale antwoord dat je krijgt, dat het niet binnen hun dienstverlening zit. Het is achterlijk en onmaatschappelijk gedrag van Online. Onder geen voorwaarde zal ik mijn contract verlengen. Voor het eerst in jaren ben ik zo een achterlijke provider tegengekomen. Ik laat het niet hierbij liggen, en zal via facebook, twitter en de radio( ik ben omroeper) de aanval openen op online. En als zij wraak gaan nemen door m'n internetverbinding te verstoren, dan weet ik ook hoe daar op in te spelen.
 
Anti-onliner
Hallo vriend ; ik wil gewoon bellen en gebeld kunnen worden, zoals ik dat meer dan 1 jaar kon doen met een telfort abonn. 2 personen die al voor vele vrienden en familie's met telfort, kpn en ziggo abonnement moeiteloos de instellingen hebben geactiveerd, komen er ook niet uit.
 
I R Baboon
Waarom schrijf je hier niet meer info?
Zo moeten we raden wat je precies wilt of wat er tot nu toe is gedaan.

Je openingspost zit wel op het randje wat ik nog normaal vind.
Wij zijn bereid om je te helpen, maar probeer een beetje normaal te doen.
Dit is een gebruikersforum dat los staat van Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Anti-onliner
tja, sorry voor m'n woede hoor, ik heb de tel nodig voor m'n werk, en na 2 mails naar online, die geen antwoord geeft op de vraag of de poort geblokkeerd is, 2 kenners ( die het dus al bij velen wel geactiveerd hebben, maar met andere providers ) erbij gehaald, t lukt niemand. Zelf kan ik het niet, kheb geen technisch verstand..ben dombo op pc gebied. Het gaat om bellen via voipbuster en gebeld worden via budgetphone. Mijn vorige provider was telfort, hadden de kenners in enkele minuten via teamviewer al rond. Nu met online..pfffff....!! Dan frustreer ik al bij de gedachte dat ik ruim 11 maanden moet wachten om van online af te komen. Zelfs als het allemaal nog in orde komt, zal ik over 11 maanden gegarandeerd overstappen. Trouwens, dat is niet alles. Ik dacht nu een snellere internetverbinding te hebben dan wat ik bij telfort had..nee hoor !!! De downloadsnelheid van online ADSL extra is veel minder dan van telfort extra. Ik heb in geen jaren zoveel spijt gehad van een handeling van mezelf ; op advies van een collega. thnk u.
 
I R Baboon
Ik heb Voipbuster en Budgetphone tegelijk hier aan het draaien op de Huawei.
Precies wat jij nu wilt.
Bellen en gebeld worden gaat prima.

Maar je hebt uitsluitend internet van Online, geen telefonie erbij?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Anti-onliner
Neen ik heb geen telefonie erbij, t telefonie lampje op het modem staat op rood. Bij telfort had ik ook geen telefonie, m'n zus heeft ook kpn zonder telefonie. En bij hun werkt alles prima. Kun je mij tegen vergoeding helpen via teamviewer ??
 
I R Baboon
Vergoeding hoeft niet.
Teamviewer kan, maar dan heb ik je voip inloggegevens nodig.
Die moet je natuurlijk niet op het forum zetten, maar laten toekomen in een Persoonlijk Bericht.

Dan maken we een afspraak wanneer we een poging wagen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Anti-onliner
Vriend baboon, heeeeel hartelijk dank voor de hulp !!!!! Thank you !!!! eindelijk kan ik weer bellen en gebeld worden. Ook ronenzo hartelijk voor de tips. Jullie zijn geweldig. Een heel fijne dag verder, till someday. Ciaoo
 
I R Baboon
Graag gedaan!
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jpt
staat hier beschreven


http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4609&pid=40216#post_40216
--------------------------------------------------------------------------------

grts
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip via online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen 24 HD kanalen zoals geadverteerd wordt bij Online.nl Algemeen 2 21 mei 2018, 20:23
Lijst kanaalnummers Online TV. Algemeen 1 19 mei 2018, 18:36
Na opzeggen van Online beginnen de problemen pas. Klacht over Online 8 16 mei 2018, 20:59
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen 205 29 april 2018, 11:59
Online zakelijk ? Algemeen 1 27 februari 2018, 15:18
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo03:47:56
| anonymoustly15:14:49
| mRcan15:56:27
| bloemink21:28:32
| amplif1er 1 dag
| dutch flash 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update