obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
HUAWEI HG655D en Time Capule
chrisbrink72
Hallo, ik begrijp er niets meer van! Wie kan mij helpen. Het modem van ONLINE (Huawei HG655d) doet het prima, is recent geïnstalleerd.
Echter als ik de Time Capsule van Apple wil installeren gaat het fout.

Hij is correct aangesloten, in aanvang kan ik ook configureren via Airport (draadloos).
Na normale configuratie is de Time Caspsule niet meer zichtbaar (meerdere keren geprobeerd).

Wie weet wat het probleem kan zijn?
 
I R Baboon
Online heeft dit te zeggen over Bonjour:

HG655d: problemen met Bonjour protocol

Door een bug in de HG655d kunnen klanten problemen ondervinden met het gebruik van het Bonjour protocol. Hierdoor kunnen klanten problemen ondervinden met het gebruik van sommige Apple toepassingen. Wij verwachten dat dit probleem met de volgende firmware release verholpen wordt. Deze staat geplanned voor november/december 2011. Zie hieronder de uitleg van Wikipedia.

Bonjour, voorheen Rendezvous, is de handelsnaam van de software voor het implementeren van het netwerkprotocol Zeroconf in Mac OS X. Bonjour stelt gebruikers in staat om op een lokaal netwerk apparaten zoals, andere computers, printers, etc., te ontdekken zonder configuratie. Het wordt bijvoorbeeld gebruikt door iTunes om gedeelde muziek te vinden op andere computers in een Local area network.
Er is ook een versie van Bonjour voor Microsoft Windows. Deze wordt onder andere meegeleverd bij de webbrowser Safari, iTunes en Adobe Photoshop voor Windows. De applicatie kan in Windows problemen veroorzaken met een LAN-verbinding. In sommige gevallen opent het een additionele LAN-verbinding onder de naam "Openbaar netwerk" waardoor de LAN-verbinding in het geheel niet functioneert.


Dit zou de oorzaak kunnen zijn van je probleem.
Zeker weet ik het niet, want ik ben geen expert met Apple en co.
Een firmware update die deze problemen moeten verhelpen, zit in de pijpleiding van Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUAWEI HG655D en Time Capule', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox Huawei meer apparaten aansluiten : 7 14 mei 2019
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
VOIP op de Huawei Huawei configuratie en problemen : 207 27 nov 2018
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d Huawei meer apparaten aansluiten : 3 23 aug 2018
Advertentie