obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
chenge van tele2 naar online maar thuis netwerk issues
shadowplay79
Hi,
Ik ben net overgestapt van tele2 naar online maar nu heb ik een issue met mijn thuis netwerk op de router aan te sluiten.

Ik heb een US Robotics MaxG router voor mij huis netwerk waar ik mijn computers, media players en NAS schijf op elkaar aansluit.
Daarop had ik het toen aangesloten aan mijn tele2 router om alles met het internet te verbinden.
maar gewoon verbinden lukt niet.
Mijn media players klappen uit...
en mijn nas schijf maakt geen verbinding met het internet

enig idee waar dit aan kan liggen?

ik zou liever hetzelfde opzet willen houden ipv alles op de online router aansluiten...

gr.
TCool
 
I R Baboon
Twee routers in hetzelfde netwerk. Dat kan problemen geven als je het niet correct instelt.
Waarom gebruik je de MAXg?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'chenge van tele2 naar online maar thuis netwerk issues', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie