obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Trage internet verbinding met HD655d
lk1zhm
Ik heb sinds ik de HG655d heb (27januarie) een veel tragere opbouw van verschillende sites het is net of hij de verbinding moet zoeken.
Ook heb ik een Dreambox DM8000-HD daar kun je via het menu naar de plugin server en dat duurt vaak een minut voor hij deze server vind. voorheen had ik adsl 20 mb en toen ging alles binnen een a twee seconden. hoe los ik dit op om het sneller te krijgen.
http://www.speedtest.net/result/17741...107185.png mijn verbinding nu
Gewijzigd door lk1zhm op 15 februari 2012, 09:43
 
Sikeman
Een tijd geleden heb ik een contract af gesloten bij online voor 27.95, dus ben overgestapt van ziggo naar online. al snel kwam ik er achter dat het internet wat zij bieden te langzaam is. Nu is het zo dat wij internet van online hebben, en dubbel het internet van ziggo, in de bijlage vind je een speedtest van een vergelijkbaar internet abonnement. :S

Automatisch samengevoegd met vorige post op: februari 15 2012 17:47:02:

Quote

Sikeman schreef:

Een tijd geleden heb ik een contract af gesloten bij online voor 27.95, dus ben overgestapt van ziggo naar online. al snel kwam ik er achter dat het internet wat zij bieden te langzaam is. Nu is het zo dat wij internet van online hebben, en dubbel het internet van ziggo, in de bijlage vind je een speedtest van een vergelijkbaar internet abonnement. :S

Gewijzigd door Sikeman op 15 februari 2012, 17:47
 
lk1zhm
Ik heb alles bekabeld,voorheen was het exakt de zelfde configuratie ik hoefde alleen de modem maar te vervangen de rest werkt met DHCP het berijk van de dhcp server is onveranderd. omdat de modem het zelfde ipadres heeft in het begin. als de vorige modem.
 
I R Baboon
@ Sikeman

Als je een vraag hebt, moet je een eigen topic beginnen.
Jouw probleem heeft niets te maken met die van lk1zhm.

@ lk1zhm

Ping de router en de Dreambox vanaf een pc.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage internet verbinding met HD655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Advertentie