obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
HUAWEI HG665D - Ik kaan geem verbinding maken tussen mijn pc en mijn xbox voor de mediacentre
philson89
Hello,

Sinds kort heb ik dus mijn Thomson vervangen met de HUAWEI HG665D, en ik wil namelijk mijn pc aansluiten met mijn xbox voor de mediacentre zodat ik film op mijn tv kan kijken enzo...
Xbox Live werkt wel maar geen mediacentre...

Is hier een plossing voor? Of las ik het goed in een ander post dat het aan de firmware ligt en geen oplossing is? Enige optie is de oude Thomson modem te gebruiken?

Mvg,

Philip
 
philson89
Hmmm mijn pc kan geen draadloos, dan moet ik een wifi dongle voor me xbox kopen neem ik aan =(

Enig idee waneer huawei met eem update komt, want dit is wel erg zwak.
 
rrozema
Probeer het eens zoals het ook al in de topics over de problemen met de huawei staat: gebruik je oude thomson als switch (dhcp server uit en met een LAN-poort aansluiten op de huawei), sluit vervolgens beide apparaten aan op de overige lan poorten van de thomson, dan zou het weer volledig moeten werken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUAWEI HG665D - Ik kaan geem verbinding maken tussen mijn pc en mijn xbox voor de mediacentre', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie