obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Weinig WiFi signaal boven met de Huawei HG655d
peukevreugd
Hallo beste meelezers,

Ben al een weekje bezig boven in ons huis wat meer WiFi signaal te krijgen van ons draadloze modem Huawei HG655d.
Na bijna alle tips uit dit forum te hebben uitgevoerd heb ik nog steeds geen voldoende signaal om mijn tabletje daar te laten werken.
Nu heb ik nog een router liggen en wel de WRT54G Linksys.
Misschien is het mogelijk om met deze router samen met de Huawei het signaal wat op te krikken?
Ik kom er zo niet uit maar misschien kan iemand mij een soor stappenplan geven indien er een mogelijkheid is met beide apparaten?
Het liefst houd ik het een beetje draadloos..
Alvast bedankt voor het meelezen, meedenken en eventueel een reactie.

Vr. gr. P.
 
peukevreugd
Hallo oppie,

Dank voor uw snelle antwoord.
Ik was er al bang voor dat de Huawei niet geheel draadloos met mijn oude Linksys WRT54G verbonden kon worden om voor repeater te fungeren.
En dat alles omdat de Huawei HG655d niet genoeg signaal om zich heen blaast zoadat ik boven in mijn wiegje kan browsen met mijn tablet.
Misschien dat er nog andere oplossingen zijn.
Ik had abusievelijk de PO knop gebruikt om je te antwoorden waarvoor mijn excuusAngry
P.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Weinig WiFi signaal boven met de Huawei HG655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie