Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
Huawei & website
|
|
rascalli |
Geplaatst op 22 May 2012, 21:33
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 03 Jun 2006 |
Ik heb geen VDSL maar wel een Huawei modem/router Wanneer ik naar mijn eigen website wil surfen lukt dit niet & kom ik in de modem terecht. Hetzelfde voor email (heb een mail server draaien) op mobiel , thuis kan ik deze niet binnenhalen .. buiten huis wel. Iemand een idee wat ik moet instellen om mijn domein werkend te krijgen ? alvast bedankt |
|
|
pollefinario |
Geplaatst op 24 May 2012, 14:59
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 30 Nov 2006 |
Sinds gisteren draait bij mij ook de Huawai... Ik zit nu inderdaad ook met die Loopback. Is er een manier om dat toch aan de praat te krijgen? Ik zou willen dat als ik intern (op eigen netwerk) mijn externe ip adres gebruik dat er dan hetzelfde gebeurd als dat ik dat extern zou doen.. Met het oude modem werkte dit wel gewoon.. Iemand tips? Bedankt |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Huawei & website', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic | Huawei configuratie en problemen | : 27 | 16 May 2020 |
Huawei hg655d als access point aansluiten achter fritzbox | Huawei meer apparaten aansluiten | : 7 | 14 May 2019 |
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) | Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur | : 1 | 19 Dec 2018 |
VOIP op de Huawei | Huawei configuratie en problemen | : 207 | 27 Nov 2018 |
IP camera EscamQD530 aan Huawei HG655d | Huawei meer apparaten aansluiten | : 3 | 23 Aug 2018 |
Advertentie