obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Mijn wifi netwerk ziet iPhone niet
hanss
Dag allen,

Ik heb een wifi netwerk thuis met de Huawei HG665d. Mijn desktop is verbonden via de ethernet kabel, laptop van vriendin via WIFI en zo ook mijn iPhone. Ik heb weldegelijk verbinding met het WIFI netwerk op mijn iPhone, echter zie ik de iPhone niet in mijn thuisnetwerk. Dit wil ik ingeschakeld hebben voor de bestandsindeling van mijn computer. Bij mijn vorige aanbieders (KPN, Tele2) was dit geen probleem, tevens is de laptop van mijn vriendin wel zichtbaar. Ik heb al via diverse optie geprobeerd dit in te stellen:

- Hard reset iPhone
- Apparaat toevoegen in windows hardware
- Instellingen in Huawei veranderen
- Firewall van zowel Huawei als anti virus uitgeschakeld en ge-reboot

Eerlijk gezegd weet ik het even niet meer.

Bij voorbaat dank voor de medewerking!
 
I R Baboon
Ik neem aan dat het internet wel goed werkt op de iPhone?

Dan vermoed ik dat je last hebt van de Bonjour bug in de Huawei.
Tenminste, als de bestandsdeling daar gebruik van maakt.
Daar is al een en ander over geschreven op het forum.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
hanss
Internet werkt perfect op de iphone, geen problemen mee. Zal eens zoeken op het forum, bedankt voor de tip!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn wifi netwerk ziet iPhone niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie