obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 en Fritzbox 7270
SmellyCat
Hallo,

Ik heb een hele tijd zonder problemen mijn Fritzbox 7270 gebruikt voor online.nl
Alleen de laatste tijd is er telkens een probleem met de DSL. Het DSL lampje blijft van knipperen en de DSL is interrupted volgens de fritzbox status pagina.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik wat piel met de settings, bijvoorbeeld de fritbox de modem als lan modem instel en later weer terug als dsl modem dat ie dan het weer een tijdje blijft doet.
De laatste keer lukte me dat echter ook niet.

Daarom heb ik nu de Thomson TG712 modem die online.nl heeft gegeven geplaatst en de fritzbox als lan modem ingesteld.
Ik heb echter het probleem dat ik niet kan worden gebeld. Volgens mij houdt de Thomson firewall het inkomend verkeer tegen.

Is er iemand weet hoe die firewall uit kan?
Of waarom de fritzbox het niet meer doet met online.nl
 
I R Baboon
De firewall van de TG712 kan niet uit.
Je zult dus de poorten moeten forwarden naar de Fritz.
Meestal is het voldoende om poort 5060 open te zetten.
Of je moet uiteraard een andere poort gebruiken. Hangt van de VOIP provider af.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 en Fritzbox 7270', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Fritzbox 3490 Eigen modem configuratie en problemen : 23 18 mei 2019
Advertentie