obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
time out
Molen
Hallo,

Ik heb zojuist een BlackBerry playbook aangeschaft.
Als ik wil inloggen op mijn eigen Wifi accepteert hij het wachtwoord niet.

De Laptop en mijn mobiele telefoon doet het wel gewoon. Maar bij de Playbook werkt dit niet.

Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Het wachtwoord is zeker weten goed overgenomen, het zijn maar acht letters, en ook allemaal hoofdletters, daar zal de fout niet liggen.

Het lijkt dat de playbook het beveiligingstype niet herkent. het is WPA2 PSK, en hij geeft zelf aan WPA2 Personal (WPS).

Maargoed, na het invoeren van het wachtwoord probeert hij het een aantal malen en geeft dan aan

Er is een time out opgetreden voor de verificatie.
Controleer het wachtwoord en probeer het opnieuw.

Het wachtwoord staat ook achter op de modem, heb deze nogmaals overgenomen en ingevoerd.
Maar geen resultaat.

Met mijn telefoon/ laptop geprobeerd om in te loggen. gaat prima en direct verbinding.
Maar de playbook verbinding werkt niet. Wifi doet het wel, heb vervolgens de Playbook in de bibliotheek geprobeerd en bij familie/vrienden, gaat prima.

Heeft iemand een idee hoe ik wifi alsnog aan de praat krijg op mijn playbook?

ROUTER
Merk: Huawei
Type: HG655D

Mvg. Molen
 
I R Baboon
Dan stel ik voor dat je eerst dit topic doorneemt.
Daar staan alle meest voorkomende problemen in met betrekking tot WIFI die bekend zijn.

Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic

Als dat geen soelaas biedt, gaan we verder troubleshooten. Thumbs Up
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Je mag die info ook in dat topic zetten.
Dan houden we alle relevante info bijeen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
I R Baboon
Geen storingen bekend.
Maak je modem even spanningsloos en check dan of je weer een verbinding hebt.
Zo niet, dan bellen met de helpdesk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Nash
Haiii,

ik heb precies hetzelfde probleem als Molen.
Ook een blackberry playbook aangeschaft, zelfde modem maar geen wifi verbinding.
Ik heb de tips opgevolgd die jullie zeiden, maar nog steeds geen wifi verbinding op mijn playbook.
Please help me out.

xxx Nash
 
I R Baboon
Als je alle tips hebt uitgeprobeerd die in dat troubleshoot topic stonden, dan heb je de meeste oplossingen wel gehad.

Het meest eenvoudige is om een verbinding op te zetten zonder een beveiliging. Probeer dat eerst.
Probeer ook eens een andere zendnorm uit. 802.11B of 802.11G only.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Nash
haiii,

het is gelukt door een andere zendnorm met 802.11B

thnxxxx
 
I R Baboon
Bedankt voor de terugkoppeling.

Misschien heeft Molen nog wat aan je info.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'time out', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen 'down time' met overstapservice en ontvangstbevestiging klacht Opleveringsproblemen : 5 01 apr 2015
Speed Touch 706-Time Capsule (Apple) Algemeen : 13 03 aug 2012
Time Capsule en huawei HG655D Eigen modem configuratie en problemen : 3 14 dec 2011
time Machine en TG712. Hoe? Thomson meer apparaten aansluiten : 1 07 dec 2011
HUAWEI HG655D en Time Capule Algemeen : 2 06 dec 2011
Advertentie