obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Instellen modem/router EDIMAX AR/7167
RCH
Goedenavond,

Ik heb een nieuwe router/modem gekocht omdat ik constant NAT problemen heb met de TG712 die meegeleverd is.
Ik heb ADSL Extra/family en ik heb geen telefonie van online dus dat hoeft ook geen probleem te wezen.
Het type router/modem dat ik heb gekocht is een EDIMAX AR-7167, ik krijg deze niet werkend..
Ik heb wat screenshots van de instellingen die ik nu heb ingesteld, ik hoop dat daar iets mis mee is zodat deze wel werkend te krijgen is.

De internet settings
pvinstellen

De LAN settings
lansettings
Gewijzigd door RCH op 04 november 2012, 21:42
 
Lutz
Je kan de online instellingen hier vinden: http://online.gebruikers.eu/faq.php?cat_id=10
Zo te zien heb je de vpi/vci waarden niet ingesteld.

Verder moet je nog de DNS servers van online instellen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
RCH
Ik heb hem al werkend maar in ieder geval bedankt voor je antwoord moest de DHCP nog inschakelen daarom deed die het niet.
Ik heb nu ook geen last meer van de beruchte NAT error dus het is een aanrader om je router te vervangen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellen modem/router EDIMAX AR/7167', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Advertentie