obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
wifi werkt niet meer
Anoukw87
Ik heb al 2 jaar zonder problemen internet van online.
Alleen nu werkt het sinds een paar dagen niet meer draadloos, ik heb het modem al 100 x opnieuw opgestart en het kanaal ook al veranderd, maar het werkt gewoon niet.
Mijn modemnaam staat gewoon tussen de netwerken, maar als ik verbinding wil maken, dan staat er dat ik geen verbinding kan maken..
Iemand advies?
 
nokowow
Hallo

Werkt niks meer draadloos naar je modem ??

Je kan ook denken dat je Laptop (of zoiets) een verkeert wachtwoord heeft.
Je kan eens proberen met een ander draadloos ding,of proberen de oude wachtwoord waar die het altijd mee deed te controleren dat er niet per ongelukFrown veranderd zijn.

ook kan je tijdelijk(bij je modem)Whistl , de beveiliging wep/wpa enz uit te zetten te herstarten en dan kijken
dat de laptop dan wel wil.
Dan weet je de je draadloos wel goed is , en dan kan je altijd een nieuwe,maken of de oude code kopiƫren en dan later weer plakken als windhoos om de Code vraagt, dan heb je altijd de juiste.
wpa2 pers doet het altijd..goed.

Succes.
Op een dag Had ikGrin Online....
Eindeloos GenietenWink
Nu ZiggoFrown en weer ex klant TelfoZip Itrt en Online
 
Lutz
Installeer inSSIDer om te monitoren wat het modem uitzendt. Moet je wel op de laptop doen, omdat je een WLAN moet kunnen zien. Op de modem moet je MAC filtering uitzetten. In plaats van modem softwarematig te herstarten moet je het modem uitzetten, een minuut of langer wachten, en dan weer aanzetten.

Wijzigingen in het draadloos netwerkgedeelte worden bij mij pas gedaan na uitzetten en weer aanzetten, maar dat is tenminste bij Huawei zo. Thomson ken ik verder niet. Mijn procedure volgen kan geen kwaad.
Gewijzigd door Lutz op 16 november 2012, 19:15
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie