Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe laptop en tablet op Huawei HG655D koppelen lukt niet
woltherbosselaar
Heb afgelopen weken op allerlei manieren mijn nieuwe HP Pavilion DV7 en Blackberry Playbook koppelen op het Huawei HG655D modem maar dit lukt niet. Als ik WIFI wil koppelen lukt dit niet. Is er misschien een nieuwe firmware beschikbaar zodat ik deze apparaten wel op WIFI krijg?
De huidige Firmwareversie is V100R001C02B023.
Hoop dat iemand mij kan helpen.

I R Baboon
Check dit topic maar eens uit: Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic
Je hebt al de laatste actuele firmware.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

louisverhagen
Het is mij nooit gelukt om mijn HP2740P laptop te verbinden op de wifi van de Huawei router. Bij andere outers heb ik nooit problemen met mijn hp.

Sommige apparaten lukt het wel om aan de wifi van Huawei te verbinden en andere niet. Maar dit is ook in andere landen een probleem

En let op. Denk ook niet dat je apparaten op lan1 de apparaten op lan2,3 of 4 zien. Voor sommige diensten wel andere weer niet. B.v. als je op een van de lan poorten een andere DHCP server hebt staan komt dat niet door op de wifi.....

Een zeeeeeeer maar dan ook zeeeer slecht product.
Heb ik je niet geholpen, maar misschien bespaar ik je tijd door aan te bevelen een goede wifi router te kopen in de winkel

Louis

Lutz
Je kan zoals Louis heeft geschreven een alternatief Wifi router kopen, en het Huawei modem erachter koppelen voor de telefoon aansluiting.

Mocht je een Wifi router met VoIP kopen moet je proberen de VoIP instellingen uit het Huawei modem halen. Dat is niet makkelijk.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe laptop en tablet op Huawei HG655D koppelen lukt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 Jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 May 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 Sep 2019
Advertentie