obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Geen internet
quantah
Ik kreeg een bericht van Online dat mijn snelheid verhoogd zou worden. Sinds donderdagavond heb ik geen internet (en ook geen telefoon) meer. Medewerkers van Online zeggen dat de fout bij KPN ligt en dat zij iets half hebben afgeleverd. Ik zie wel het DSL lampje branden en de lamp bij de ethernetverbinding brandt ook, maar de wereldbol (internet) doet niets. Kan iemand mij helpen? Het is een Huawei HG655D modem.
 
I R Baboon
Heb je de Huawei al gereset naar fabrieksinstellingen?

Als dat niet helpt, ben je overgeleverd aan Online en KPN.
Er brandt een DSL lampje en dat betekent dat er een verbinding is met de telefooncentrale.
Aan je eigen installatie thuis is dus niets mis.
De fout ligt verderop in het netwerk van KPN of Online.
Daar kan je zelf niets aan doen.

P.S.
Je andere posting in het 'problemen na snelheidsverhoging' heb ik verwijderd.
Jouw probleem hoort daar niet thuis. Jij hebt geen internet meer, zij wel.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
quantah
Ik heb gisteren een conference call opgezet met Online en een medewerker van KPN. De fout bleek bij KPN te liggen, die iets niet had uitgefaseerd, hoewel ik niet weet wat dat betekent. Vanochtend is er iets geweldigs gebeurd, ik heb weer internet en na een keiharde reset heb ik ook weer telefoon. Ik ben zowel blij met het opgeloste probleem, als het feit dat dit forum bestaat. Ik ben blij met de snelle reactie van I.R. Baboon en ik weet dat als er problemen zijn met Online, ik naar een luisterend forum kan stappen waar serieus over mijn vraag wordt nagedacht. Eerlijkheidshalve moet ik wel herhalen dat het probleem niet is veroorzaakt door Online.

Nogmaals mijn dank.
 
I R Baboon
Bedankt voor de terugkoppeling..Wink
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sp00f1ng
ook ik heb deze porblemen. Heb nu al 4 dagen geen INternet. Wanneer wordt dit opgelost. Medewerker van de helpdesk geeft aan dat er binnen 3 á 4 dagen naar gekeken wordt. Maar tot opheden blijft alleen het DSL lampje branden. Hoe kan ik zorgen dat ik voor het weekend weer Internet heb?
 
I R Baboon
Het enige wat je kan doen is bellen met de helpdesk.
Zo heeft quantah het ook opgelost.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Advertentie