obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Harddiskrekorder bij Samsung Galaxy Tab pakket?
Bart76
Ik heb een vraag m.b.t. de Samsung Galaxy Tab actie van Online.nl. Aangezien ik op dit moment nog in het buitenland woonachtig ben is het voor mij niet mogelijk om contact met online.nl op te nemen (enkel 0900 en 0800 nummers en geen email), vandaar dus via dit forum.

Graag zou ik gebruik willen maken van de Samsung Galaxy Tab actie, maar het lijkt niet mogelijk om in combinatie met het 3-in-1 pakket van deze actie een harddiskrecorder voor € 99,95 erbij te bestellen. Graag hoor ik van iemand of dit toch op 'n manier mogelijk is en of het anders mogelijk is om de harddiskrecorder voor deze prijs in een later stadium nog bij online.nl te bestellen? Als dit alles niet mogelijk is, dan ben ik benieuwd of ik iedere andere harddiskrecorder kan gebruiken met het 3-in-1 pakket van online.nl, aangezien de mogelijkheid van live pauzeren en opnemen absoluut een voorwaarde is voor mij, voor het afsluiten van een tv-abonnement.

Hopelijk kunt u mij verder helpen.
 
I R Baboon
Online klantenservice is niet actief op dit forum.
Dit is puur een forum voor en door gebruikers van Online.nl

Je kan proberen contact op te nemen met T-Mobile via Twitter of Facebook.
Misschien kunnen die je vraag doorsturen naar Online.

Digitale TV via Online is niets anders dan Digitenne (DVB-T).
Online heeft geen IPTV beschikbaar.
Vermoedelijk zal dan ook elke PVR werken die geschikt is voor Digitenne.
Maar daar zou ik eerst nog even precies navragen hoe dat zit.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Harddiskrekorder bij Samsung Galaxy Tab pakket?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Mailen vanaf Samsung Algemeen : 1 16 jun 2018
Online.nl app op Galaxy Tab 3 10.1 (android) Algemeen : 6 20 nov 2015
Huawei - Samsung Tablet Algemeen : 10 19 aug 2014
Zwart beeld bij Samsung blu ray BD-H6500 Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 2 20 jun 2014
Advertentie