obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier onopgeloste, maar wel aangemelde problemen. Wees wel zo sportief om ook te melden als het probleem opgelost is!
 Onderwerp afdrukken
Zwart beeld bij Samsung blu ray BD-H6500
Nandaban
Beste lezers,

Sinds gisteren ben ik in het bezit van de blu ray speler BD-H6500 van Samsung, hij hangt aan een Samsung TV en is dus compatible. Als ik via de tv kijkt heb ik een prachtig, helder beeld. Maar zodra ik via de blu ray speler kijk is het beeld heel erg donker, bijna helemaal zwart. Weet iemand hoe dit komt en hoe dit verholpen kan worden?

groet

Ellen
 
dutch flash

Quote

Nandaban schreef:

Beste lezers,

Sinds gisteren ben ik in het bezit van de blu ray speler BD-H6500 van Samsung, hij hangt aan een Samsung TV en is dus compatible. Als ik via de tv kijkt heb ik een prachtig, helder beeld. Maar zodra ik via de blu ray speler kijk is het beeld heel erg donker, bijna helemaal zwart. Weet iemand hoe dit komt en hoe dit verholpen kan worden?

groet

Ellen


Hoe heb je, je blue ray speler aangesloten ???
Misschien een kabel kapot ???
Ik heb geen ADHD, heb VDSL2 is al snel genoeg.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zwart beeld bij Samsung blu ray BD-H6500', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Blokjes in beeld opnemen pauzeren en begin gemist Digitale TV storing : 12 30 sep 2018
Stilvallend beeld, haperende opname afspelen Digitale TV storing : 5 30 sep 2018
Mailen vanaf Samsung Algemeen : 1 16 jun 2018
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Slecht tv beeld Zyxel configuratie en problemen : 3 13 nov 2015
Advertentie