obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Online is de langzaamste in Schiedam
I R Baboon
Heb je de intrainwaardes van de Zyxel nog?
Dan kunnen we die eens vergelijken met de Huawei en misschien geeft dat een aanwijzing waarom er zo een groot verschil is.

Nu hebben we te weinig info.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
@Fred Meijer,

Wat Wanabo aangeeft is correct als Online jou ADSL heeft gegeven i.p.v. VDSL zonder jou vooraf te informeren kan je zeker onder dat contract uit want jij hebt dan een contract afgesloten wat je niet gekregen hebt.
Je zal dan Online in gebreke moeten stellen en het contract door hun laten ontbinden zonder verdere kosten voor jou in principe hebben ze jou dan knollen i.p.v. citroenen gegeven en dat is niet wat jij hebt afgesloten.

Maar als je wel door Online op de hoogte bent gesteld van die wijziging gaat dit verhaal niet door.

Tiger
 
Fred Meijer
Hier een update. Twee weken geleden heeft breedbandwinkel.nl aangeboden om te bemiddelen. Door de inzet van Marc en Peter kan ik nu kosteloos van het online.nl abonnement af en overstappen naar een andere provider.

Hulde voor breedbandwinkel.nl Wat mij zelf niet is gelukt, is uiteindelijk met hulp tóch gelukt!

Groeten,
Fred
 
I R Baboon
Gelukkig een goede afloop voor je.

Betekent dit dus dat de Breedbandwinkel en/of Online toegeeft zijn klanten verkeerd te informeren?
Wellicht kunnen andere Breedbandwinkel klanten hier ook gebruik van maken die in dezelfde situatie zitten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger

Quote

Fred Meijer schreef:

Hier een update. Twee weken geleden heeft breedbandwinkel.nl aangeboden om te bemiddelen. Door de inzet van Marc en Peter kan ik nu kosteloos van het online.nl abonnement af en overstappen naar een andere provider.

Hulde voor breedbandwinkel.nl Wat mij zelf niet is gelukt, is uiteindelijk met hulp tóch gelukt!

Groeten,
Fred


Dit is een super positief bericht wens jou succes met een goede keuze van een nieuwe provider.

Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online is de langzaamste in Schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie