obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wanscam draadloos aansluiten op Fritzbox 7369
spijker007
Hallo beste forum leden. Een tijdje terug heb ik en aantal Wanscam IP camera's aangeschaft. Na enig knutselen en proberen liepen die inderdaad draadloos via mijn Belkin router. Nu ben ik sinds kort in het bezit van een Frtzbox 7360 Modem/Router waar ik diezelfde cameta's draadloos op wil zetten en mijn beelden door te zetten naar het internet. Bekabeld is dat geen moeite, dat heb ik al uitgeprobeerd en dat werkt gewoon goed. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om de camera's Wifi aan de Fritz te koppelen. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee en wil mij daar mogelijk mee op weg helpen.

Groet Daan.
 
I R Baboon
Dan moeten we eerst weten welke WIFI standaarden de camera aan kan.
Weet je zeker dat een te kort bereik het probleem niet is?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanscam draadloos aansluiten op Fritzbox 7369', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Advertentie