obey-robots.txt
25 Juni 2018, 09:35
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

afspraken m.b.t. Samsung tablet worden niet nagekomen

albertgdm
Per 1 mei 2013 heb ik internet en telefoon van Online. Afspraak (schriftelijk) was dat ik binnen 10 dagen na oplevering van de aansluiting gratis een Samsung Galaxy tab2 7.0 Wifi zou ontvangen. Op 13 mei nog niets 0ntvangen, gebeld (088 8009890 15 cent per minuut en erg lang wachten): er werd mij meegedeeld dat er leveringsproblemen waren. Op o.a. klachtenkompas lees ik dat er veel meer gedupeerden zijn: sommigen hebben na 3 maand nog niets ontvangen.
Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden; ik denk dat ik ook niet het recht heb om te zeggen: "Ik betaal geen abonnementskosten, want ik heb leveringsproblemen). Ik voel me opgelicht en heb nu al spijt dat ik ben overgestapt naar ONLINE. Heb inmiddels contact gezocht met o.a. klachtenkompas en consumentenbond.
 
devious
ik vrees dat je te snel en te hard van de daken brult dat je opgelicht oid zou zijn.

Men bedenkt een aktie, en daar verwachten ze een aanloop van 1000 nieuwe klanten. Dus kopen ze 1000 tablets in. Het blijkt een succes en de voorraad slinkt te snel en aantal aanvragen ligt al op 2000. Dan moeten er nu 1000 bij de voorraad. Dat is net wat teveel van het goede voor degeen die dat regelt. En voila: leveringsproblemen. Komt echt wel goed.

Bel of mail anders even naar de Klachtenafdeling van Online met de vraagof er zicht is op de termijn en of je voorrang mag. "Vragen" is dus niet "BRULLEN".

Nogmaals...ik ken nog niemand die zijn spul niet heeft gehad van Online, en het komt echt goed. Ondanks dat hele vreemde verzendhuis Dimass...
 
albertgdm
Beste Devious,

Voor mij geldt: afspraak is afspraak: ik betaal volgens afspraak en online hoort zich ook aan gemaakte afspraken te houden, door, zoals in de overeenkomst staat, binnen 10 dagen na aansluiting, de samsung op te sturen.
Lukt het online niet, om door onvoorziene omstandigheden binnen de overeengekomen termijn te leveren dan blijven ze in gebreke.
Door de klant hiervan op de hoogte te stellen d.m.v. een simpel mailtje zou al een hoop ruis kunnen worden weggenomen.
Uw overtuiging van een goede afloop kan ik helaas (nog) niet onderschrijven; op o.a. klachtenkompas en consuwijzer lees ik dat mensen al meer dan 3 maanden wachten.
 
devious
Nounou albertgdm

Ze zijn pas "in gebreke" als ze niet zouden leveren. Hun produkten werken aan jouw adres. De tablet is een premium en geeft geen recht tot contract-ontbinding. Het is namelijk een grrrrrrrratis ding.

Ik geef toe dat er soms een tijd overheen gaat. Maar dat gebeurteigenlijk alleen bij mensen die geen contact zoeken met Online of Dimass, maar alleen hier of op Klacht.nl/TrosRADAR ed posten. Doe aub watik voorstel.

Bel Online, leg even snel uit aan de medewerker wat er speelt en zeg dat je dorverbonden wilt worden naar het Klachtenteam/afdeling . Die mensen hebben wat meer ruimte in de organisatie om wat voor je te regelen. Blijf kalm en vriendelijk en dat is inderdaad makkelijker getypt dan gedaan. Trust me: been there, done that and worn the Tshirt..
 
I R Baboon
Nou Devious, nu ben je toch niet echt serieus bezig meer..Shock

Wil je echt iedereen wijsmaken dat het tablet een gratis gunst is?

Het tablet is een onderdeel van het contract. Niets meer en niets minder.
Dus albertgdm heeft gelijk als hij klaagt dat Online zich niet aan het contract houdt.
Als Online te lang erover doet om het tablet te leveren kan albertgdm zelfs Online hierover in gebreke stellen.

Dus nu een fatsoenlijk advies:

Klaag bij Online. Dat mag nu voor het eerst telefonisch. (schrijf altijd alles op: namen, tijd, relaas)
Als het tablet over enkele weken er nog niet is, moet je een aangetekende brief sturen met daarin de
sommatie tot uitleveren van het tablet. Als binnen een redelijke termijn het Online niet lukt, mag je ontbinding van het contract verlangen.
Daarbij mag je zelfs een schadevergoeding verlangen (telefoonkosten, briefkosten, ergernis).

Zelf de machtiging intrekken of het abo geld storneren zou ik je niet adviseren.
Je neemt nu al een dienst af (internet+extra) en daarvoor moet je sowieso betalen.
Ook lopen incasso trajecten apart banen in veel organisaties.
Dus je krijgt het tablet daardoor niet eerder, maar wel meer problemen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
devious
Nu wil ik niet eigenwijs of betweterig uit de hoek komen. Maar een vertraagde of uitgestelde premium is GEEN gegronde wettelijk goedgekeurde reden tot contractontbinding. Dat het kan is wat anders.

Maar gewoon zoals ik zeg, bel en vraag naar die Klachtenafdeling, leg je probleem daar voor en vraag naar wat zij voor je kunnen doen. Komt echt wel goed.
 
I R Baboon
Het tablet is onderdeel van het contract en moet dus geleverd worden.
En daar hoef je echt geen maanden op te wachten..

Dus geen onzin verkopen!
Dat je je eigen werkgever wilt verdedigen is begrijpelijk, maar er zijn grenzen...
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
I R Baboon
Die actie met het tablet is geen cadeau wat je zomaar erbij krijgt, maar is een onderdeel van het contract die je al dan niet afsloot.

Toen je het contract afsloot, kreeg je een overzicht van het contract met voorwaarden en bijzonderheden.
Wat stond daar in?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
I R Baboon
Dan rest je niets anders dan een formele klacht indienen.
Via brief is meestal de beste methode.
Geef daarin weer wat er allemaal gebeurde en verlang dat je alsnog gebruik wilt maken van de Tab aanbieding.
Het enigste nadeel is dat de papieren weg niet de snelste weg is. Je moet soms wat geduld hebben.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
I R Baboon
Via publieke wegen klagen schijnt nogal de zaal te bespoedigen.
Dan is opeens van alles mogelijk.Whistl
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afspraken m.b.t. Samsung tablet worden niet nagekomen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Mailen vanaf Samsung Algemeen 1 16 juni 2018, 16:34
Gaat dit nu wel of niet ? Huawei configuratie en problemen 10 08 maart 2018, 21:04
Internationaal bellen eerste maand niet mogelijk Klacht over Online 2 06 augustus 2017, 08:32
Nota's niet zichtbaar van voor oktober 2016 Helpdesk 3 18 april 2017, 15:59
Live e-mail adres niet herkend Email 5 15 februari 2017, 21:51
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sora-iro00:38:39
| Wanabo02:15:16
| Hettyvdw10:11:20
| satfrx11:25:20
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update