obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Geavanceerde instellingen telefonie
JohanS
Ik heb mijn Huawei ingesteld zodat deze uitbelt met voipbuster (http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=4642) met dank aan I R Baboon.

Wat mij echter opvalt is dat bij de 'klanten'-service systemen waar je nummers moet gebruiken om door te dringen tot een 'levende' medewerker dit vaak niet werkt (kies 1 voor...).
Op een ander forum heb ik gelezen dat het instellen van de DTMF modus op Inband een oplossing zou kunnen zijn.

Als ik echter in Geavanceerd, Telefonie, Geavanceerde instellingen iets probeer te wijzigen (maakt niet uit wat), dan krijg ik na het klikken op Toepassen de melding: Parameter-instellingen zijn ongeldig. Probeer het opnieuw.

Op dit moment is dit ingesteld, volgens mij zijn dit de standaard instellingen. Ik heb er iig niks bewust aan gewijzigd:

Versterking uitgaand: 0
Versterking ontvangst: 0
DTMF modus: RFC2833
Regio: NEL-Nederland
Fax: G.711A fax-doorgave
RTP start poort: 50000
Jitterbuffer: Ingeschakeld
Type jitterbuffer: dynamisch
Lengte jitterbuffer: 60
Compensatie verloren pakketten: Ingeschakeld
Maximale pauze tussen cijfers: 5000
Ophangen als er niet gekozen wordt binnen: 10000
Bij geen antwoord vebreken na: 60000
Bij bezettoon verbreken na: 40000
Lengte off hook alarm: 60000
# acceleratie: Uitgeschakeld


Iemand enig idee wat er fout staat of waardoor deze melding veroorzaakt wordt??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geavanceerde instellingen telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Outgoing mail instellingen icm VPN Email : 2 11 mrt 2019
email instellingen Algemeen : 2 02 feb 2019
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
Advertentie