obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
HHD USB/internetkabel & printer
jamjam
Beste leden,

ik ben al 3 jaar in het bezit van een Huawei HG655 modem. Ben tevreden met het modem. Ik zou graag een netwerk printer willen aansluiten, maar weet niet hoe ik dat moet doen in het modem configuratie. ik hoop dat iemand mij het makkelijk kan uitleggen aangezien ik geen telefonische support op kan krijgen.

Verder heb ik een externe Iomega mediaplayer met diverse aansluitingen voor usb en internet aansluiting. Deze HDD wil ik ook aansluiten op de Huawei modem. ik weet alleen niet wat verstandig is via usb of internet aansluiting

kan iemand mij ook hierin uitleg geven of als iemand een link heeft waar het staat beschreven
 
I R Baboon
De Mediaplayer moet via een netwerkaansluiting aangesloten worden.
Dat is de aansluiting die jij 'internet aansluiting' noemt.
De USB is om losse apparaten aan te koppelen zoals USB sticks of losse harde schijven.

Welke netwerkprinter heb je of wil je kopen?
Je kan een printer opnemen in je netwerk via WIFI of netwerkkabel.
Hangt af wat voor aansluitingen beschikbaar zijn op de printer.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
jamjam
Thx. Kan je mij ook uitleggen hoe ik de mediaplayer d.m.v. de netwerk kabel kan instellen in de configuratie van de modem Huawei HG655D. Aangezien de mediaplayer niet automatische wordt herkend?


Gaat om een Dell 1720DN netwerkprinter. Deze wil ik ook via het netwerkkabel instellen?
 
jamjam
dit is de mediaplayer die ik heb Iomega ScreenPlay Director HD Media Player 2TB
 
I R Baboon
Zowel media player en printer kan je prima aansluiten op de Huawei.
Gebruik daarvoor een netwerkkabel om de apparaten aan te sluiten.
De Huawei heeft vier LAN poorten om dat mogelijk te maken. Gewoon eentje uitkiezen.
In de Huawei hoef je niets in te stellen zolang je geen bijzondere dingen wilt doen.

Als de netwerkinstellingen in de media player of printer of DHCP of auto staan, is alles aangesloten.
Een herstart van media player en printer is vaak wel noodzakelijk om in het netwerk opgenomen te kunnen worden.

Nu moet je alles goed op orde brengen qua software. Dat is bij elk apparaat anders geregeld. Kijk in de handleiding.
De printer zal nu via het netwerk aangesproken moet worden.
En je zal waarschijnlijk het een en ander moeten instellen in de media player om iets de delen of te streamen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HHD USB/internetkabel & printer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 feb 2017
HG655d configureren voor Canon printer?? Huawei configuratie en problemen : 7 25 jun 2015
Problemen Wifi verbinding Huawei met HP printer Algemeen : 15 20 sep 2014
Printer werkt niet meer Helpdesk : 3 30 jun 2014
Printer cartridge bijvullen (mp1**) Algemeen : 13 17 jul 2012
Advertentie