obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Printer werkt niet meer
Charlina
Ik heb sinds 1 week internet en bellen van online. Alles werkt na behoren PC/,iphone/ipad via Wi-Fi goed gekregen alleen werkt nu mijn Brother wirless printer niet hoe kan dat??
 
Lutz
Hoe krijgt je printer een IP address? Dat kan een vast IP adres zijn, of via DHCP. Indien de printer nu nog een vast IP adres heeft, probeer dan eens hem een IP adres via DHCP te laten toekennen.

Heb je trouwens aan de printer het nieuwe netwerksleutel gegeven?

Draai eventueel nog eens het printer installatie programma, daar wordt je ook door het WLAN geleidt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Charlina
Even melden dat het verholpen is met mijn printer.
Hij bleek 2x op mijn pc te staan en toen was de Wi-Fi even in de war welke hij hebben moest.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Printer werkt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie