obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe Modem aanvragen
Arnold
Ik zou heel graag een nieuwe modem willen hebben. Ik heb mijn modem de THOMSON ST706 al enige jaren en hij functioneert NIET naar behoren.
Mijn verbinding loopt elke keer terug.. vroeger was het nog 1,9 mb nu schommelt hij tussen de 1,3-1,4. Hij is al paar keer via de centrale geupgrade, maar dat werkt niet!

Modem natuurlijk al tig keer gereset ect ect.

Pc games die ik online speel wil vaak niet vlotten omdat dit kastje 'dichtgetimmerd' is. Graag zou ik bij deze een nieuwe modem willen hebben!
Hoe vraag ik dit aan?

groeten en bedankt
 
Lutz
Je belt met de klantenservice van online en je verteld je performance en dan vraag je beleeft of een nieuw modem verbetering kan brengen.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
I R Baboon
Och, een nieuw contact afsluiten is ook al voldoende om een nieuw modem te krijgen...
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Arnold
@ Baboon... en dan zeker de aansluitingskosten betalen Smile... Ik ga in deze week wel bellen..... hooop dat ze al niet te moeilijk doen.
 
I R Baboon
Hoezo? Je bent toch al aangesloten? Grin

Maar gewoon even bellen met Online.
Zeg dat je een nieuw jaarcontract wilt met zo een hippe, superdeluxe, mega Huawei modem.
Die oude Thomsons zijn sowieso al afgeschreven. Die mag je al houden.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe Modem aanvragen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie