obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over Online? Post hier je Online klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Sommige kunnen ons wel bellen anderen niet.
ginger
Wij hebben sinds februari dit jaar online en spijt als haren op ons hoofd. Al een paar keer geklaagd maar niets helpt. Het zou wel aan onze telefoon liggen. Maar het probleem is dus dat sommige mensen ons wel kunnen bellen en aneren totaal niet. Dit word ondertussen een erg groot probleem want zelfs artsen kunnen ons niet bereiken op ons vaste nummer.
Ik heb er al eens over gebeld geen duidelijk antwoord gekregen. Op de online klachtenpagina ingevuld is ook nooit reactie gekomen van online. En ik weinger gewoon elke keer dat 0900 nummer te gaan bellen ik kan mijn geld wel beter gebruiken.

Dit is voor mij toch wel een reden om het abbonnement op te zeggen straks en verder te gaan kijken want ik wil wel bereik zijn op mijn vaste toestel niet iederen wil je namelijk bellen op je mobiel dus blijf ik niet op de hoogte van dingen waarvan ik op de hoogte zou moeten zijn.

Als iemand er trouwens een oplossing voor weet? Een andere telefoon lost het probleem niet op dat hebben we al geprobeert.
 
Lutz
Neem je ook telefonie af bij online of heb je nog een vaste analoge lijn?

Indien zowel vaste telefonie als ook internet van online over hetzelfde lijn lopen, dan moet er een splitter tussen zitten.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
CnC
Kun je even controleren of het toestel zeker weten in phone 2 is aangesloten? De derde van links
 
Tiger
Beste ginger het zou je sieren als je antwoord geeft op vragen die je gesteld worden om tot een oplossing te komen.
Op dit forum proberen leden belangeloos problemen van andere leden op te lossen.
Ze besteden hier veel tijd aan en het minste wat er gevraagd wordt is gewoon antwoord geven op vragen die gesteld worden om zodoende het bestaand probleem proberen op te lossen.
Sommige problemen zijn complex en aangezien die niet ter plaatse opgelost kunnen worden door toch kundige leden op dit forum worden er vragen gesteld die tot een oplossing kunnen komen.
Maar geen antwoord lost dus niets op.
Dus laat de mensen die jou willen helpen niet in de kou staan.

En zou dit probleem nu opgelost zijn laat dit dan toch even weten dan kan dit topic gesloten worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sommige kunnen ons wel bellen anderen niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Advertentie