Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Kan sinds vandaag niet meer op Reddit.com komen
Cacanny
Ik ben erg verslaafd aan het bezoeken van de site Reddit.com. Maar sinds vanavond kan ik niet meer op deze site komen.
Het is een erg vaag en interessant fenomeen. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: IP renewen, flushen van de DNS cache. Al deze dingen werken niet.

Als ik een proxy gebruik om reddit.com te bezoeken, kom ik er wel op. Dus mijn IP is geblokkeerd van die website...

Kan iemand mij misschien vertellen wat er precies gebeurt, en wat ik er aan kan doen om dit eventueel te voorkomen en meer inzicht te krijgen in deze situatie.

Groeten,
Danny

I R Baboon
Als de site jou blokkeert, kan alleen die site ook weer de blokkade opheffen.
Je zal dus contact moeten opnemen met de site beheerder of moderators.
Of je moet voor altijd gebruik maken van proxy servers.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Cacanny
Ik heb inmiddels wel weer toegang tot de site.

Het is toch een vreemde situatie..

UPDATE:

De OpenNDS servers 208.67.222.222 en 208.67.220.220 zorgen ervoor dat je er niet in kan.

I R Baboon
Dan wordt je niet geblokkeerd door de site, maar door OpenDNS.
OpenDNS biedt ook een adult filter aan. Als die aan staat, kom je er niet meer in.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan sinds vandaag niet meer op Reddit.com komen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 Feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 Jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 Jun 2020
ZyXEL VMG8324-B10A Lan na 5min geen ip adres meer Zyxel configuratie en problemen : 2 08 Jun 2020
Playstation 4 nooit meer verbindingsproblemen. Zyxel meer apparaten aansluiten : 1 23 Sep 2019
Advertentie