obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Slechte verbinding Internet
MSchmidt
Goedenavond beste mensen,

sinds ongeveer een week kamp ik met een slechte internetverbinding. Ik zal proberen mijn situatie zo goed mogelijk uit te leggen, so here goes:

Ik woon in een studio waar ik gebruik maak van de internetverbinding die in huis aanwezig is. Terwijl de rest van het huis via wifi met het modem (Thomson TG712) verbonden is, kan ik gelukkig gebruik maken van een Ethernetverbinding via twee Devolo-adapters. Ik heb met deze verbinding nog nooit problemen gehad (ondanks dat mijn computer en het modem op twee verschillende fases zitten).

Helaas heb ik nu dus wel problemen. Sinds ongeveer een week kan ik geen games meer online spelen. Vaak kan ik niet eens inloggen of ik heb na een uurtje spelen een belachelijk hoge ping (tussen de 700 en 1000). Op aanraden heb ik dan WTFast geïnstalleerd, en dat werkte eerst prima. Echter kan ik nu zelfs hiermee niet eens meer fatsoenlijk online gamen.
Behalve games zijn ook streaming sites zoals Netflix betroffen. Waar ik eerst helemaal geen problemen had met HD films streamen, duurt het nu al eeuwen voordat de site überhaupt geladen is.

De volgende stappen heb ik al ondernomen, zonder succes:
- Via wifi online gaan. In dat geval blijf ik dezelfde problemen hebben.
- Hardware en kabels gecheckt. Alles in orde.
- Via de webinterface een soft reset van het modem uitgevoerd (sorry huisgenoten voor de korte storing), maar dat hielp ook niet. Een hard reset kan ik niet zo maar uitvoeren omdat ik niet bij het modem kom.
- Gecheckt of UPnP aanstaat. Dit is het geval.
- Een Speedtest geeft geen andere resultaten dan normaal.

Ik weet niet verder, maar misschien jullie wel? Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
I R Baboon
Hebben andere mensen ook problemen met de verbinding?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
dwergman25
zie deze thread:

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=5432&rowstart=0

Veel online.nl gebruikers hebben hier momenteel last van.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Slechte verbinding Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie