obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
wifi verbinding steeds slechter?
Excellence
Hallo,
Sinds gisteravond is de wifi connectie tussen de pc en de modem steeds slechter geworden. normaal staat de sterkte altijd op 54 mbps maar nu zakt hij de hele tijd naar 1 mbps en af en toe staat hij op 18 mbps maar meer ook niet!!
Kan iemand mij hiermee helpen want ik word serieus gek van de snelheden die ik krijg!
bij voorbaat dank
 
hevi
Heb je NetStumbler of een dergelijk programma? Daarmee kun je meten wat er met je signaal gebeurt.

Een aantal mogelijkheden:
* als buren hetzelfde kanaal voor WiFi gebruiken kan dat bij jou voor storingen zorgen, Verander het kanaal naar een ander
* bekijk met speedtest.nl oid of je doorvoersnelheid constant is.
* Zie je verschillen als je de dongel een paar meter naar links of naar rechts verplaatst? De bijgeleverde dongel is nogal gevoelig.
* Staat er aparatuur in de buurt van de LB die ook signalen uitzendt?

Een WiFi signaal is van heel wat factoren afhankelijk....
 
Excellence
ik heb em opnieuw geinstalleerd en nu staat hij telkens op 48 mbps en 52 mbps maar thnx voor je reply
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi verbinding steeds slechter?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie