obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Hoge latency met bepaalde site
ATBryant89
Hoi allemaal,

Ik heb sinds woensdag internet van online.nl.
Voor veel websites merk ik dat ik helemaal geen probleem heb, ik heb een snelle ping and mijn internet speed is prima.

Echter heb ik gemerkt dat er bepaalde websites, zoals eu.battle.net en wildstar-online.com, zijn die ik met een enorme vertraging kan berieken.
Als ik Diablo 3 speel heb ik een latency van bijna 1500 msecs.

Ik ben via wireless verbonden, maar mijn modem staat ongeveer 2 meter van mijn computer. Mijn downloadsnelheid is ongeveer tussen de 13 en 14 mbs, en upload rond de 0.5 mbs.

Ik merk ook dat als ik via de server van Blizzard updates download, dat het de rest van mijn internet ook enorm vertraagt.

Ik heb UPnP ingeschakeld, en ook veel ports geforward. Zijn er nog andere redenen waarom mijn internet blijkbaar een hekel heeft aan bepaalde websites?
 
Lutz
Indien ik hier op het forum rondkijk dan ben je niet de enige. Indien de computer maar twee meter naast het modem staat dan kan je proberen of een LAN kabel enig verschil brengt, maar ik geloof het echter niet. Anderen zijn aan het uitzoeken waar tussen de servers van Blizzard en hun modem de latency ineens heel groot wordt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoge latency met bepaalde site', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Slecht beeld bepaalde kanalen Digitale TV storing : 6 22 apr 2018
Vreemde Latency Snelheid : 7 30 apr 2017
Hoge ping Storing : 10 15 jun 2016
Hooge Ping, Latency - wat te doen? Huawei configuratie en problemen : 22 11 apr 2016
Hoge ping huawei. Huawei configuratie en problemen : 4 05 okt 2015
Advertentie