Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
wifi-probleem - wifi-lampje gaat niet branden
|
|
walthermsen |
Geplaatst op 24 October 2006, 21:57
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 24 Oct 2006 |
Na heel de installatieprocedure doorlopen te hebben kan ik toch geen draadloze verbinding krijgen. Wel - als ik dat later probeer - een verbinding via Ethernet. Maar ik wil juist van de draden af. Nu ben ik net verhuisd. En in de meterkast heeft de vorige bewoner een kastje laten zitten met daarin een wirwar van draden. Niet de splitter volgens mij...maar zeker weten doe ik het niet. Lijkt ook niet echt op een ISRA-punt. Maar te weinig verstand ervan om het zeker te weten. Hoe dan ook. Ik vraag me wel af of hier de oorzaak kan liggen dat ik niet draadloos kan? Weet iemand hier iets van? Hartelijk dank alvast. Walther |
|
|
Wanabo |
Geplaatst op 24 October 2006, 22:22
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles in 1 » Zyxel VMG8324-B10A » Asus RT-AC87U » TV Basis Berichten: 1765 Lid sinds: 05 Feb 2006 |
Om je vraag te beantwoorden ga ik van het volgende uit. Ongeacht de dradenwirwar in je meterkast hebt je nu via de LiveBox internet en telefonie. Als dat klopt dan moet draadloos ook mogelijk zijn. Dit wordt namelijk door de LB verzorgd. Kijk voor meer info over WiFi installeren op deze link. http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?forum_id=36&thread_id=130 |
|
|
walthermsen |
Geplaatst op 24 October 2006, 22:25
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 24 Oct 2006 |
Klopt...ik heb wel gewoon internet. Okay..bedankt voor de link. Ik ga dat morgen eens proberen. En bedankt voor het snelle antwoord ![]() Groeten, Walther |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi-probleem - wifi-lampje gaat niet branden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 05 Feb 2022 |
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem | Algemeen | : 2 | 13 Jan 2021 |
e-mail komt niet binnen | : 1 | 12 Jan 2021 | |
ZyXel en Wifi zonder internet verb. | WiFi | : 3 | 15 Nov 2020 |
Zyxel modem. Slechte wifi? | WiFi | : 1 | 06 Oct 2020 |