obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Fritzbox 7340
JHP
Hallo samen,

ik heb een Fritzbox 7340 gekocht,en naar de fabrieksinstelling terug gezet,ik heb ADSL van online.
Internet loopt goed tot rond 4 uur morgens,dan heeft ze niet ADSL maar VDSL en geen Internet meer.
Wat doe ik verkeerd.

Gr.JHP
 
I R Baboon
Ik zou eerst nakijken wat de verbindingstype is van de Huawei.
Is dat een ADSL2+ of VDSL2 verbinding?

Dat bepaalt ook de aansluiting van de Fritz.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
JHP
Hallo IR BABOON,

het is ADSL 2+ op de Fritzbox, en op de Huawei VDSL 2+
Gewijzigd door JHP op 28 juli 2014, 15:19
 
I R Baboon
Dan ligt het voor de hand om ook VDSL2 in te stellen in de Fritz.
Want als je alleen ADSL2+ in stelt, kan die niet mee met VDSL2.

Het grote verschil is dat de Huawei naadloos kan schakelen tussen die twee.
Ik vermoed dat de Fritz zo niet kan schakelen.
De instellingen staan in de FAQ of je moet de wizard aanzwengelen van de Fritz.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Ik denk dat je op de Fritz!box je gevonden instellingen moet opslaan. Anders zal het niet betrouwbaar blijven werken.

Kijk ook of je al firmware 6.05 draait:

http://en.avm.de/service/downloads/on...ne-update/
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fritzbox 7340', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Advertentie