obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Vreemde telefoontjes
Tiger
De laatste dagen krijg ik telefoon van een onbekend nr. de telefoon gaat maar kort over daarna krijg ik te horen wij zijn momenteel niet bereikbaar spreek uw naam en telnr. in dan bellen wij u z.s.m. terug.
Het zou normaal zijn als je iemand belt en je krijg dan die tekst te horen maar niet als je zelf gebeld wordt.
Wie heeft hier ook last van ???.
Ik heb internet en bellen van Online.
Gewijzigd door Tiger op 26 augustus 2014, 19:37
 
Lutz
Indien je zelf kan uitbellen en indien je jezelf via het mobieltje kan bellen dan zal ik mij geen zorgen maken. Je weet dan dat je gewoon kan bellen en gebeld kan worden. Als tweede test vraag iemand, die ook via voip of online belt, om even jouw te bellen. Dan weet dat dat internet bellen ook werkt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Tiger
Bij mij werkt alles goed zowel internet als telefonie mijn vraag was gewoon of er iemand ook die rare tekst te horen kreeg na het kort overgaan van de telefoon.
Maar wat mij betreft mag je dit topic sluiten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vreemde telefoontjes', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vreemde Latency Snelheid : 7 30 apr 2017
vreemde storing Storing : 5 16 sep 2013
Vreemde storing digitale televisie Digitale TV storing : 16 10 feb 2013
vreemde storing Storing : 13 30 jun 2011
Livebox vreemde klikgeluiden Storing : 3 15 jun 2009
Advertentie