obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Live box instelling
chico
Geachte heer, als ik op het icoon Live box instelling op het beelscherm klik om het te openen geet het na een poos de melding dat de live box niet is aan gesloten op het netwerk.????terwijl er wel internet verbinding is, Hoe moet ik dat oplossen,want ik kan mijn instellingen niet wijzigen, o,o wie helpt????
 
Puma
je kan gewoon zonder gebruik te maken van Orange's software in de liveobox komen.

start Internet explorer op (of een andere browser) en typ in het adres balk
192.168.1.1

druk op "enter" en je komt weer in de Livebox.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Live box instelling', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding Huawei configuratie en problemen : 19 20 okt 2014
Advertentie