obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Toegang tot router
Terranees
In principe weet ik hoe ik toegang kan krijgen tot de router, gewoon IP van de router in de adresbalk van de browser.
Dit werkt ook voor twee van de drie PC's in huis echter bij mijn pc krijg ik "This webpage is not available"
Als ik op andere PC in logboek kijk zie ik "Kernel Warning klog 104 .... heleboel andere nummers".
Ik heb het vermoeden dat mijn PC wordt geblokkeerd door Firewall of iets dergelijks.

Iemand een idee of suggestie?

Alvast bedankt.
 
Lutz
Krijgt deze computer van de modem een IP adres uitgedeelt? Hoe is deze computer aangesloten, kabel of wlan?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Terranees
Alle drie de PC's zijn op dezelfde manier via kabel aangesloten, modem --> switch --> PC
 
Lutz
Kan je de niet goed werkend pc kwa aansluiting ruilen met de aansluiting van een werkend pc, om het kabel te testen (zal wek goed zijn indien deze niet goed werkend pc op internet kan komen). Dan blijft over om in de firewall van deze computer te zoeken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Terranees
Dit blijkt voor alsnog de oplossing te zijn geweest voor mijn probleem.

http://the-it-wonders.blogspot.nl/2013/04/autoconfiguration-ipv4-address-196254xx.html

weet niet precies wat ik heb gedaan maar het werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Toegang tot router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie