obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
verlate oplevering
rogervandenberg
Beste,

Misschien kan iemand op het forum mijn vragen beantwoorden.

Ik ben afgelopen week verhuisd. Voor de verhuizing heb ik eind januari internet en televisie besteld bij online. De dag nadat mijn 14 dagen bedenktijd verloopt krijg ik van online een e-mail dat mijn internetlijn pas op 10 maart wordt opgeleverd!!!

Niet op de dag die ik heb gevraagd, namelijk midden februari. Nu zit ik dus een maand lang zonder internet en televisie. Volgens de helpdesk mag ik niet meer opzeggen en zit ik vast aan het contract. Escaleren kan niet bij ze en er vindt ook geen compensatie plaats. Het voelt zeer onfair.

Mijn vragen:

- Mag dit zomaar? Kan ik echt niet meer opzeggen?
- Hoe en waar kan deze manier van handelen het best aan de kaart stellen?
- Weet iemand een manier om iemand van online aan de lijn te krijgen die me wel kan helpen
 
Tiger
Ik denk dat de helpdesk als zo vaak niet weet waar ze het over hebben ze hebben een protocol waar ze zich aan houden niet meer en niet minder.
Als je internet bestelt duurt het normaal 3 tot 4 weken voor je aangesloten bent 6 weken is erg lang maar komt voor.
Ik weet niet wat afgesproken is wanneer je aangesloten zou worden en van de andere kant is het zo dat als er nog niets geleverd is je niet hoeft te betalen want je betaald natuurlijk niet voor geen diensten.
Heb je van te voren internet gehad ??? en wordt de overstap naar Online geregeld ? of heb je zelf alles geregeld ?.
Hiermee wil ik aangeven dat als je afgesproken hebt dat op een bepaalde datum de internetverbinding opgeleverd zou worden en men (Online) kan daar niet aan voldoen dan kan je volgens mij kosteloos cancelen.
Als ik jou was zou ik juridisch advies inwinnen als Online moeilijk gaat doen want 1 dag na de bedenktijd berichten dat de levertijd later wordt zou m.i. ook betekenen dat jou bedenktijd verlengd wordt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verlate oplevering', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
Oplevering Interactieve Televisie via Glasvezel Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 4 04 apr 2015
oplevering glasvezel Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 6 19 dec 2014
oplevering nieuwe Opleveringsproblemen : 3 01 apr 2013
Geen verbinding na oplevering T-mobile Online Opleveringsproblemen : 1 01 feb 2012
Advertentie