obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
verbinding Huawei655d
liesbakker
Ik heb al een tijdje dit modem en alles is prima instelbaar met WIFI. Heb 2 smartphones, twee laptops en Android tablet op de wifi. Ook bezoek kan moeiteloos inloggen. Nu heb ik een nieuwe tablet (xi-electronics) ook van android en problemen met de verbinding.
Ik kan de WIFI op deze tablet krijgen, zie ook dat de verbinding uitstekend is maar als ik internet of de googlestore open heb ik geen contact. Het gekke is dat dat wel een paar keer geweest is, heb email kunnen installeren en 1 x op kunnen halen en een paar apps uit de googlestore gedownload. Echter nu lukt het me niet meer......
Iemand een oplossing?
Ik hoor het heel graag!
Alvast bedankt
Lies
 
Lutz
Ga eens dicht bij het modem staan: heb je dan internet op je smartphone maar geen internet op de tablet? Is misschien het tablet kapot? Om daar achter te komen moet je naar een ander plek gaan en kijken welke WLAN's het tablet kan zien.

Je kan ook nog proberen de wifi verbinding te laten vergeten en opnieuw in te stellen. Moet je wel het sleuteltje intikken.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
liesbakker
Bedankt voor je berichtje!
Ik heb gezien het WIFI tekentje contact met de router alleen heb ik geen internet. Alle andere apparatuur werkt prima.
Heb ookal andere apparatuur uitgezet, router gereset maar niets helpt. Het gekke is dat tablet aangeeft een goeie verbinding te hebben,
vergeten en opnieuw installeren heeft ook niet geholpen. Het gekke is dat hij wel een paar keer verbinding heeft gehad, paar apps kunnen downlaoden maar dat was het.
 
Lutz
En kan je met een ander netwerk verbinden? Denk aan de buren, of aan gratis WLAN b.v. in een fast food restaurant of winkel centruum.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
liesbakker
ja dat ga ik eens proberen thnx je hoort t
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding Huawei655d', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie