obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
verbinding valt elk uur uit
raja
Hoi, ik heb niiks veranderd aan de instellingen of aan iets gezeten. Sinds paar dagen valt mijn internet regelmatig uit.

Sinds een paar dagen valt de verbinding weg en na 2 minuten wachten heb ik weer internet. Dat gebeurd dus vaak en is er geen sprake van een keer per dag.

Als ik inlog op mijn modem dan krijg ik het volgende melding:

The VMG8324-B10A cannot connect to Internet. Please check the connection between your modem and the VMG8324-B10A .

Wat kan hier aan de hand zijn? Is dit tijdelijk en vanuit online zelf of moet ik aan iets anders denken?
 
Tiger
Wat meer info zou handig zijn. Ben je verbonden via de kabel of draadloos ? en heb je de modem al eens gereset ?.
 
Lutz
Ik denk dat je via wifi gebruik maakt van internet, en dat je dat probleem kan verhelpen door of bedraad te internet of een ander kanaal te zoeken.
Op een android telefoon kan je wifi analyzer installeren. Maak eens een screenshot en plaats die hier.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
raja
Ja, ik maak idd gebruik van draadloos internet.

Ik heb je advies opgevolgd en acrylic wifi free gedownload en op kanaal 2 gezet waar niemand op was en toch het probleem en nu net op kanaal 3 waar er nog maar 1 iemand was.

Dus even kijken wat het nu gaat doen.

screenshot http://prntscr.com/6q7gf9

Het heeft het altijd goed gedaan althans sinds december en nu opeens valt het elk uur wel uit.
 
Lutz
Het screenshot zegt dat de verbinding met internet op het moment, waar je het plaatje hebt genomen, verbroken was.

Haal het modem voor een paar minuten van de netvoeding af, en plaats die dan weer terug. Indien de verbinding met internet dan nog steeds niet stabiel is zal ik online contacteren, omdat dan vermoedelijk het modem of voeding adapter kapot is.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
raja
Nou, met jou tip ben ik toch tot een oplossing gekomen Lutz!

Het lag aan de verlengsnoer waar de tv ook op was aangesloten.

Ik heb het aangesloten op een verlengsnoer met "2 koperen draden volgens mij om kortsluiting te voorkomen". Hoe noem je dat ook alweer??

Het probleem is verholpen en internet is al paar dagen niet uitgevallen.
 
Lutz
Goed dat het is opgelost! Nog veel plezier met internet.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verbinding valt elk uur uit', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Advertentie