obey-robots.txt
26 April 2018, 19:04
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Steun ons
Youfone
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Plots geen DSL via Huawei

Hulpeloos
Al 2x gebeld met de helpdesk vanmorgen... De dame aan de lijn zegt dat er geen signaal is... Binnen 7 werkdagen wordt u teruggebeld... Ongelooflijk!

Tot vannacht werkte internet prima, vanmorgen geen DSL meer. Telefoon via adsl van KPN, dus niet op Huawei modem van online. Telefoon werkt prima, maar modem kan geen dsl-verbinding krijgen. Oude Speedtouch modem eraan gehangen, ook geen dsl. Wie weet raad?
Gewijzigd door Hulpeloos op 22 april 2015, 13:48
 
ouwerkerkw
ook geen verbinding sinds vanochtend, HELP!
 
I R Baboon
Hulpeloos schreef:
Telefoon via adsl van KPN, dus niet op Huawei modem van online. Telefoon werkt prima, maar modem kan geen dsl-verbinding krijgen.


Telefoon via ADSL van KPN? Nog nooit van gehoord.
Je bedoeld zeker analoog van KPN. Via een splitter?

Geen DSL lampje betekent altijd geen verbinding met de centrale.
Dan kan er een onderbreking zijn in de telefoonlijn zelf (onwaarschijnlijk, omdat je wel kan bellen) of dat er iets mis is in de centrale. Dan zal daar waarschijnlijk een storing zijn of iets mis zijn gegaan.

Die 7 dagen werkdagen zijn een standaard termijn.
Betekent dus niet dat je storingsmelding 7 dagen blijft liggen.


Overigens herinner ik mij dat ik jaren geleden ook zoiets vergelijkbaars had.
Wel bellen, maar geen internet (geen DSL signaal).
Bleek dat een of andere pipo een stekkertje verkeerd had aangesloten.
Gewijzigd door I R Baboon op 22 april 2015, 17:36
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
ouwerkerkw
Probleem zelf opgelost. Ingelogd op de router en de logging bekeken. Afgelopen nacht rond drie uur is er remote ingelogd en is de router herstart. Ik neem aan dat deze actie door online is gedaan.... Terugzetten naar standaard settings heeft het probleem opgelost.
 
Tiger
Fijn dat dit probleem opgelost is ben benieuwd of Hulpeloos ook van het probleem af is.
 
Hulpeloos
De log is niet ingeschakeld dus kan niet zien of er iets is gewijzigd. Zal het morgen proberen en laten weten of dat de oplossing is voor mij.

Telefoon is idd analoog..

Bedankt voor de reacties!
 
Lutz
Modem opnieuw opstarten zal zeker ook niet helpen?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Hulpeloos
Modem resetten was al diverse keren gebeurd, alle stekkers eruit en er weer in... Al het mogelijke geprobeerd maar nog steeds geen dsl-signaal.

Vanmiddag belden ze dat morgenochtend de monteur komt. Das dan wel weer mooi... Hopelijk lost hij het probleem op.
 
Hulpeloos
Het blijkt dat er in de wijkcentrale iets stuk is of niet werkt en er moet iets omgezet worden. Hier moet Online opdracht voor geven en dat kan niet eerder dan dinsdag. Zo lastig, geen internet...
 
Tiger
Hulpeloos schreef:

Het blijkt dat er in de wijkcentrale iets stuk is of niet werkt en er moet iets omgezet worden. Hier moet Online opdracht voor geven en dat kan niet eerder dan dinsdag. Zo lastig, geen internet...

Vreemd dat ze er nu pas achter komen de helpdesk had toch eerder moeten zien of je signaal kreeg of niet dus een tekortkoming bij de helpdesk.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Plots geen DSL via Huawei', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 9 20 maart 2018, 18:32
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing 6 27 februari 2018, 21:39
geen telefoon Zyxel configuratie en problemen 2 13 december 2017, 19:50
Geen TV bij Zyxel Zyxel configuratie en problemen 4 27 oktober 2017, 14:09
Fritzbox 7490 als vervanger van Huawei Eigen modem configuratie en problemen 23 12 oktober 2017, 17:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo09:51:31
| dutch flash 1 dag
| Dwemer 1 dag
| japio 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update