obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Steed uitvallen van Telefonie
spekkie
Hallo,

Ik de laatste paar maanden steeds last dat ik nog geen eens bereikbaar ben op mijn telefoon dus als ik met mobiel naar de huis telefoon bel dan gaat die helemaal niet over. Ook als ik met de huis naar andere nummers bel krijg ik soms geen contact. Ik heb de helpdesk benaderd en ze vertelde mij dat ze over 3 weken een update gaan doen voor de telefonie weet iemand hier iets van af?
En volgens haar zouden dan alle problemen verholpen moeten zijn
Pleas reageer

Gr. SpekkieSad
 
remlof
Dat van die software update is ook tegen mij verteld maar ik heb er nog niks van gemerkt en aan de software versie in de livebox configuratie kan ik zien dat deze nog steeds niet geplaatst is.
Dus dat wordt voorlopig weer niks denk ik .
gr Folmer
 
Puma
Heb jij je livebox wel correct aangesloten? heb in 1 maand 4 verbindingen hersteld bij mensen thuis, omdat hun de livebox niet goed hadden aangesloten.

Geef de livebox is een harde reset. stroom stekker eruit. reset knop indrukken ingedrukt houden, stroom stekker er weer in. Wachten tot dat er 2 lampen constant branden, dan los laten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Steed uitvallen van Telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen : 8 04 sep 2017
Overgang van Huawei HG655d naar ZyXEL VMG8324-B10A, combi vaste en VOIP telefonie Zyxel meer apparaten aansluiten : 4 07 dec 2016
Advertentie