obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Linksys draadloze router op de lb
chico
Mijne heren ik snap nog steeds niet hoe ik de linksys wrt54 router aansluit op de lb. Welke procedure moet ik prcies volgen???? en welke kabels moeten warin?? de rode of gele op de lb??? en hoe benader ik mijn router (via setup ervan???want dan loopt ie tot de helft en zegt het er is geen internet verbinding meer(als ik de kabels verwissel. Dus ik hoop dat iemand mij dit haar fijn kan uitleggen s.v.p bedankt en groetjes .
 
Richard
Er zijn diverse postings hier te vinden omtrent het aansluiten van de Linksys op de Livebox, in routermode en in switchmode.

Als je die doorleest en aangeeft wat je precies niet begrijpt is het gemakkelijker om je te helpen.

Of je de kabel op de gele of rode aansluiting in de Livebox plaatst mag eigenlijk niets uitmaken, maar normaliter sluit je hem op de rode aansluiting aan.

Daarna ligt het er aan of je de Livebox als router of de Linksys als router wilt gebruiken, want die keuze bepaald of de andere kant van de kabel in de WAN poort van de Linksys of in een LAN poort komt.
Zie daarvoor ook de postings in de Livebox sectie en de sectie Eigen netwerk achter Livebox.

Greetings, Richard.
 
Fedora
blijkbaar ben ik door het oog van de naald gekropen

ik heb een sitecom draadloze router op de livebox aangesloten,,
deze router raade een kameraad van me aan.

3 minuten werk, en ik had internet.
heel simpel

Internet > livebox > sitecom > PC's
van de livebox naar de router gaat een korte netwerk kabel, meegelevert met de router
 
Richard
Waarschijnlijk heb je hem dan in switchmode aangesloten of staat bij de Sitecom de interne ip range al toevallig anders dan bij de Livebox.

Inmiddels is er een faq geplaatst met uitgebreide uitleg, dat scheelt weer, hoeft men die postings niet meer door te spitten.Smile
Greetings, Richard.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Linksys draadloze router op de lb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
zakelijke PC - Router gaat op standby Zyxel configuratie en problemen : 2 16 feb 2020
Vpnnord via 2e netgear router Algemeen : 1 15 jul 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Port Forward / ZyXEL - VMG8324-B10A Router Algemeen : 3 27 okt 2018
Advertentie