obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Upc coax naar Rj11 modem pin?
Onlinemi
Ik heb een probleem, ik ben net verhuizd naar een niuewe huis en ik kan de 4 knop modem stekker nergens vinden, im besloot om met onlibe te blijven en heb nog 14dagen bedenk tijd en vroeg me af hoe kan ik dit orobleem oplossen, alles dat ik zie is een upc woonkamer splitter MCP-03 stekker die de oude huurde had maar dat gaat niet net de Zy modem die ik van online gebruik, wat moet ik doen?
Is het goedkope om gewoon de contract te beindigen en met ziggo want ik weet zekjer dat dit tyoe aansluiting probleemloos met hun modem moet gaan, een monteur aanvragen, een adapter of zo iets regelen of de wooning bouw bellen want dit is wel heel raar, mijn vorige wooning had de coax kabel van upc waar vroege mijn tv en internet was verbonden en een apart 4 pin telefoon aansluiting ik denk het heet rj11 waar ik later van upc naar obline ging voor intetnet en belen mijn modem in de 4pin stekjer zette.

Graag hulp, ben naamelijk ook teleurgesteld dat online me geen monteur wou aanbieden bij verhuizing en ben met ze voor ongeveer 10jaar sinds de Wanadoo en livebox days.

Disclaimer : het kan zijn dat ik bebaalde termen foyt heb net als rj11 l, mischeen is het de rj45
 
Tiger
Normaal gesproken heeft iedere woning een ISRA aansluiting meestal in de meterkast.
Misschien is het zinvol om KPN te bellen om te vragen waar in jou woning het ISRA punt zit.
En anders toch even contact opnemen met de woningbouw.
 
Lutz
Kijk eens rond of je anders ergens in de woning een telefoon aansluiting hebt. Dat was heel lang geleden, in de tijd van de hondenkop stekker, ook nog weleens het ISRA punt.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Upc coax naar Rj11 modem pin?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Advertentie