obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding valt
zamaan
In leidschendam
Sinds juni
Verbinding valt 6 keer per uur
Als er wel verbinding dan trage verbinding 5.4 mbps
Meerdere keer kontakt gehad met online geen verbetering
Ik had huawei router
Ik heb zyxel router van online ontvangen het probleem blijft het zelfde

Op zelfde tijd valt de verbinding op drie adressen in mijn woonwijk wij bellen elkaar als de verbinding valt

Online wel niet zeggen dat het probleem ligt aan het centrale og server of het capaciteit van het centrale
 
Doctor X
In Den Haag heb ik exact hetzelfde gezeur. Voor mijn vakantie (eind juli tot half augustus) werkte alles naar behoren. Kom ik terug, is mijn snelheid gehalveerd van 24Mbits naar 11Mbits. Had een Huawei modem, deed het altijd prima. Gebeld en kreeg een nieuwe modem toegestuurd die Zyxel.

Zyxel modem geinstalleerd, heb ik helemaal geen internet. Nog maar eens gebeld, en kreeg het standaard antwoord dat het aan mijn kabels lag. Als je mij ergens kwaad mee maakt is het met dat soort dooddoeners. Modem zou te ver van het ISRA punt afstaan. Oh ja? Waarom heb ik dan jaren zonder probleem deze configuratie gehad? Niet meedenken of even een luisterend oor, klantenservice blaag dat een scriptje voorleest. Na 17 jaar klant te zijn geweest had ik wel iets meer service verwacht. Ik was al klant toen die snotneus nog in de luiers rondliep.

Enfin, Zyxel modem verplaatst en met het meegeleverd kabeltje (want dat zou de oplossing van mijn probleem zijn, jaja) dicht bij het ISRA punt aangesloten. Resultaat: NIETS! Nog steeds geen internet. Van arrenmoede maar weer de Huawei modem geplaatst, want traag en onstabiel (enorme lagspikes als ik aan het gamen ben) internet is beter dan geen internet.

Ik heb geen zin om weer een kwartier in de wachtrij te gaan hangen en dan een of andere onbenul aan de lijn te krijgen die me niet even laat uitpraten en waar ik een of ander gescript antwoord krijg. Ik heb daarom dezelfde dag nog opgezegd (gelukkig was ik contractvrij) en heb bij Ziggo 300 Mbits internet aangevraagd. Komt een monteur aan huis om alles te installeren, dus alles gaat perfect werken.

Ik ben bijzonder teleurgesteld hoe ze met mijn klacht zijn omgegaan, ik wordt gewoon met de standaard bullshit afgepoeierd.
Gewijzigd door Doctor X op 02 september 2016, 09:24
 
zamaan
Vandaag heb ik wel internet met hoge ping en lage snelheid

online heft het geprobeerd op te lossen via de nieuwe Zyxel modem maar helaas
blijft het zelfde vallende internet verbinding een paar keer per uur
trage verbinding.

niet alleen bij me maar op nog andere vrinden in mijn straat.

ik denk dan online capaciteit probleem heeft
mijn abonnement 30mb upload en 1 mb. Download
zamaan voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Doctor X
Het wordt met de dag slechter hier. Eerst haalde ik nog 11Mbit, nu zit ik op de 9 Mbit down. De Lagspikes worden erger en frequenter, en wordt nu ook elek 10 minuten gedisconnect als ik aan het gamen ben ( Diablo 3)

Eerst had ik het idee dat ik het wel uit zou zingen tot ik een andere ISP had, maar ik ga geen 3 weken tobben. Ik betaal er tenslotte wel voor. Vandaag maar eens bellen, want ik heb ook niets gehoord nadat ik een klachtenformulier heb inguvuld. Nieuwe modem bracht ook geen soelaas, ook niet toen ik op hun "advies' direct bij mijn ISRRA punt aansloot.

Ik word hier heel ongelukkig van, helaas was het niet mogelijk de ingangsdatum van mijn nieuwe ISP naar voren te halen.

-edit-

Net even gebeld. Een bijzonder behulpzame dame aan de lijn gekregen, die me wel liet uitspreken en óók nog eens de oplossing had. Nieuwe ZyXel modem stond niet geregistreerd in het netwerk. Blijkt dat je die eerst twee uur aan het netwerk moet hangen zodat hij kan registreren. En dat was me dus niet verteld. Pfeww, deze jongedame was een verademing, waren ze allemaal maar zo. Verstand van zaken, vriendelijk en meedenken met de klant.
Gewijzigd door Doctor X op 09 september 2016, 09:20
 
Tiger

Quote

Doctor X schreef:

Het wordt met de dag slechter hier. Eerst haalde ik nog 11Mbit, nu zit ik op de 9 Mbit down. De Lagspikes worden erger en frequenter, en wordt nu ook elek 10 minuten gedisconnect als ik aan het gamen ben ( Diablo 3)

Eerst had ik het idee dat ik het wel uit zou zingen tot ik een andere ISP had, maar ik ga geen 3 weken tobben. Ik betaal er tenslotte wel voor. Vandaag maar eens bellen, want ik heb ook niets gehoord nadat ik een klachtenformulier heb inguvuld. Nieuwe modem bracht ook geen soelaas, ook niet toen ik op hun "advies' direct bij mijn ISRRA punt aansloot.

Ik word hier heel ongelukkig van, helaas was het niet mogelijk de ingangsdatum van mijn nieuwe ISP naar voren te halen.

-edit-

Net even gebeld. Een bijzonder behulpzame dame aan de lijn gekregen, die me wel liet uitspreken en óók nog eens de oplossing had. Nieuwe ZyXel modem stond niet geregistreerd in het netwerk. Blijkt dat je die eerst twee uur aan het netwerk moet hangen zodat hij kan registreren. En dat was me dus niet verteld. Pfeww, deze jongedame was een verademing, waren ze allemaal maar zo. Verstand van zaken, vriendelijk en meedenken met de klant.

Wil je daarmee aangeven dat je probleem nu opgelost is na die tip van die behulpzame dame.
 
Doctor X
Voor de helft. Nieuwe modem werkt nu wel. Internet nog steeds traag (11Mbits down) maar wel stabiel. Dus geen disconnect of lagspikes meer. Voor die 10 dagen dat ik moet wachten tot ik internet van een andere ISP krijg acceptabel genoeg. Daar ga ik geen tijd en moeite meer insteken om die snelheid normaal te krijgen.



Smile
 
Tiger

Quote

Doctor X schreef:

Voor de helft. Nieuwe modem werkt nu wel. Internet nog steeds traag (11Mbits down) maar wel stabiel. Dus geen disconnect of lagspikes meer. Voor die 10 dagen dat ik moet wachten tot ik internet van een andere ISP krijg acceptabel genoeg. Daar ga ik geen tijd en moeite meer insteken om die snelheid normaal te krijgen.



Smile

Als je over 10 dagen naar een nieuwe ISP over gaat moet je daar inderdaad geen tijd en moeite meer insteken alleen is er nog 1 vraag over game je bedraad of draadloos.
 
Doctor X
Bedraad. Gezien het niveau waarop ik speel is een draadloze verbinding een no go. Smile

Ik moet wel zeggen dat ik mijn nieuwe modem nog op de oude locatie (dus 12 meter van het ISRA punt) heb staan. Echter is dit nooit een probleem geweest, Heb geen zin om weer de boel overhoop te halen om te kijken of ik sneller internet krijg als ik het modem ga verplaatsen. Het is duidelijk een probleem aan Online's kant, maar daar ga ik geen energie meer in steken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding valt', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
Advertentie