obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk
Entity

Quote

Lutz schreef:

Online vernieuwd 1 keer per dag het IP adres? Bedoel je dat? Post eens de regels uit de logs


Er staat al een screenshot van eerder in de thread.
 
Entity

Quote

Tiger schreef:

Quote

Entity schreef:

en nu weer sinds gisteren elke dag om 2:42 verbinding weer weg.


Ik heb het helemaal gehad met deze provider.

Jarenlang prima, en nu ineens al deze problemen.. pfff..

Om 2.42 geniet ik van mijn nachtrust dus dat probleem heb ik niet het zou wel vervelend zijn als dit in de morgen middag of avond zou gebeuren.
Misschien moet je eens checken of permanent lease niet aangevinkt is als het steeds om dezelfde tijd gebeurd.


heeft niets met DHCP te maken. de DSL verbinding valt gewoon weg.
 
Lutz
Wees blij dat eens per dag de verbinding opnieuw gaat intrainen. Maar je gebruikt ook een eigen modem. Had ik vroeger ook, nu bewust niet meer.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
muisje
Geheel mee eens beste medeslachtoffers na omzetting KPN netwerk!
Paar site lijk redelijk te gaan en door na andere is het laden al een probleem en duurt zo lang dat je om beveiligings instellingen al weer uitgelogd wordt!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks onderbroken verbinding sinds nieuw netwerk', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie