obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
instellingen Fritzbox 7360
pietpiet50
Heb eindelijk een Fritzbox aangeschaft. Heb me ingelezen, en veel is gelukt, behalve dat ik internet heb.

In het overzicht van de fritzbox zie ik dat ik 30mbit heb en iptv zag ik voor bij komen
Versie 6.01 van de software, lampjes branden groen constant. geen errors.

Heb de software eerst op advanced gezet,

Daarna gekozen voor:

Annex A

Gebruiksnaam/passwoord open gelaten

Vlan niet aangevinkt (weet id ook niet)

DSL VPI op 8 VCI op 35

Encapsulation op Bridged en Auto DHCP

Andere tabblad met dns op automatic laten staan, maar ook de dns van online geprobeerd



Uit de eventlog krijg ik deze melding:

DSL is available (DSL syncro exist 30659/3072kbit)
Internet connection failed: reason for error 2 (DHCPV4 no answer on DISCOVER)



Tot nu toe hangt er bij mij een Thomson modem van online tussen, welke werkt met internet en tv
De enige info die ik er uit kon halen is dat mijn abbo een ADSL Basis/Extra is.


Wie kan mij verder opweg helpen? Zit nu weer even op de thomson te internetten
 
pietpiet50
super bedankt. werkt inderdaad nu als een speer.
Heel wat sneller dan de thomson

Jammer dat IPTV niet gaat werken.
Is er een box die dit wel doet? Of heeft dat te maken met het online modem wat je nodig hebt voor toegang?
 
pietpiet50
en een configuratie met fritzbox en dan poort 1 naar een router en poort 2 naar het oude modem en daar dan de iptv box op aan sluiten.
Iemand dat al getest? Dan zou ik mn thomson op bridge moeten zetten denk ik (iedergeval proberen modem uit te schakelen)

Op die manier is mn internet lekker stabiel zoals ik wil, en met een extra kabeltje naar boven voor de iptv box zou ook gaan lukken dan
 
MaartendeJager

Quote

pietpiet50 schreef:

super bedankt. werkt inderdaad nu als een speer.
Heel wat sneller dan de thomson

Jammer dat IPTV niet gaat werken.
Is er een box die dit wel doet? Of heeft dat te maken met het online modem wat je nodig hebt voor toegang?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instellingen Fritzbox 7360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Fritzbox 3490 instellen Eigen modem configuratie en problemen : 4 20 mei 2019
Fritzbox 3490 Eigen modem configuratie en problemen : 23 18 mei 2019
Advertentie