obey-robots.txt
20 Juli 2018, 22:34
Navigatie
Ledenenquête
Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen?

Ja
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Ja 36% [73 stemmen]
36% [73 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Heb je de oplossing voor je probleem op dit forum gevonden/gekregen? Nee 64% [128 stemmen]
64% [128 stemmen]

Stemmen: 201
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 25 jun 2009

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Online Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Instellingen

Franx
Ik kan het mailmapje Spam alleen benaderen via webmail. Gaat dat wel lukken als ik imap (nu gebruik ik pop) ga gebruiken? En wat zijn daarvoor de instellingen?

Tiger
Franx schreef:

Ik kan het mailmapje Spam alleen benaderen via webmail. Gaat dat wel lukken als ik imap (nu gebruik ik pop) ga gebruiken? En wat zijn daarvoor de instellingen?

Voor zover ik weet heeft Online geen IMAP instelling.
De meeste spam houd Online al tegen en die komt in spammap de rest van de ongewenste mails zal je zelf moeten blokkeren.

Lutz
Weet je zeker dat je dat niet per ongeluk in het mail programma zo hebt ingesteld?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Franx
Dag Lutz,
Ik heb de instellingen ingevoerd bij een nieuwe telefoon, dus m.i. niet in het mailprogramma.
Groet,
Franx

Lutz
Dus je wil mail, ontvangen van de online mail server, op een telefoon ontvangen?
Wil je dat in je thuisnetwerk via wifi doen, of overal in Nederland met mobiel internet?
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson

Franx
Dag Tiger,
Voor de inkomende mail kun je ook voor online imap gebruiken (heb ik op een andere telefoon voor de Gmail app gedaan). Mijn problemen is nu juist het Spam-mapje. Daar komt netjes alle spam in, maar ik kan dat mapje niet bewerken (legen) vanuit mijn iPhone. Ik moet daar steeds naar de webmail site. Doe ik dat niet, dan loopt mijn mailbox vol... 😪😱
Groet,
Franx

Franx
het is gelukt!
Het controleren duurde heel lang en uiteindelijk kwam de melding dat het alleen zonder SSL kon. Daarna weer heel lang wachten en nu is het toch gelukt. Serverpoort 993 wordt gebruikt.
Ik weet echter niet hoe veilig de verbinding nu is en of die ook werkt met internet?
Gewijzigd door Franx op 09 december 2016, 22:28

Tiger
Franx schreef:

Dag Tiger,
Voor de inkomende mail kun je ook voor online imap gebruiken (heb ik op een andere telefoon voor de Gmail app gedaan). Mijn problemen is nu juist het Spam-mapje. Daar komt netjes alle spam in, maar ik kan dat mapje niet bewerken (legen) vanuit mijn iPhone. Ik moet daar steeds naar de webmail site. Doe ik dat niet, dan loopt mijn mailbox vol... 😪😱
Groet,
Franx

Hallo Franx je hebt gelijk het werkt ook met IMAP heb zo juist een mailadres daarmee gemaakt maar het mapje met de spam maak ik een keer in de paar weken leeg maar kijk van te voren of er mail in zit wat geen spam is.

Franx
Dag Tiger,
Idd.
Maar als je de POP instelling gebruikt, krijg je de Spam-map niet te zien ...
Grt, Franx

Lutz
Ik heb op internet gezocht en een Engelstalige draad gevonden:

https://www.hmail...hp?t=17945

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instellingen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Online VOIP instellingen Zyxel configuratie en problemen 2 06 juli 2018, 12:21
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen 9 20 maart 2018, 18:32
instellingen Fritzbox Eigen modem configuratie en problemen 7 27 november 2017, 09:23
FritzBox 7490 instellingen voor internet telefonie van Online Eigen modem configuratie en problemen 8 04 september 2017, 10:16
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions 5 31 december 2016, 12:51
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Wanabo04:12:10
| jms319 1 dag
| cfkazius 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 april 2018, 16:08
Kan je mij aub uitleggen hoe je die switch moet aansluiten?

12 maart 2018, 00:27
er is een stelling: werknemers moeten meer invloed krijgen op de gang van zaken in bedrijven. wat zou een goede tegenargument zijn?

14 februari 2018, 16:42
Iemand enig idee hoe ik mijm wifi snelheod kan verhogen. Ik heb 100 mb/s van online en een zyxel routwr. Alle stappen zijm doorlopen bij de klanten service. Bekabeld haal ik o0 mb en wifi 30

13 november 2017, 08:47
Krijg de melding S004 - hoe op te lossen?

03 november 2017, 14:10
geen tv al dager na de update