obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Online Glasvezel, eigen modem
xanthos
Hoi Forumleden,

Ik heb na een verhuizing een Online.nl alles-in-een glasvezel aansluiting (voorheen CD glasvezel via Telfort). Ik heb een Zyxel gekregen bij dit abo, maar zou graag mijn pfsense router/firewall willen gebruiken. Volgens webcare schijn je gewoon een eigen modem te kunnen aansluiten, heeft iemand dit met een glasvezel aansluiting al werkend?

Ik had de pfsense op VLAN 1001 met DHCP geconfigureerd maar kreeg geen IP-adres. Ik heb wel eerst de Zyxel aangesloten gehad, wellicht had ik moeten wachten tot de lease verloopt?

Tiger

xanthos schreef:

Hoi Forumleden,

Ik heb na een verhuizing een Online.nl alles-in-een glasvezel aansluiting (voorheen CD glasvezel via Telfort). Ik heb een Zyxel gekregen bij dit abo, maar zou graag mijn pfsense router/firewall willen gebruiken. Volgens webcare schijn je gewoon een eigen modem te kunnen aansluiten, heeft iemand dit met een glasvezel aansluiting al werkend?

Ik had de pfsense op VLAN 1001 met DHCP geconfigureerd maar kreeg geen IP-adres. Ik heb wel eerst de Zyxel aangesloten gehad, wellicht had ik moeten wachten tot de lease verloopt?

Misschien heb je iets aan de bijgevoegde link kijk hier eens op misschien staat hier voor jou nuttige info bij https://venxir.tweakblogs.net/blog/12...ia-pfsense
Kijk ook bij de antwoorden (reacties) in deze link.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Online Glasvezel, eigen modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Waardeloos MODEM Algemeen : 11 21 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Zyxel VMG8324-B10A Glasvezel configuratie Online.nl voor Internet,TV en Telefoon Zyxel configuratie en problemen : 28 27 mei 2019
Advertentie
data-full-width-responsive="true">